Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DeltaTV werkt niet meer i.v.m. inlog/koppel probleem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • DeltaTV werkt niet meer i.v.m. inlog/koppel probleem

    Hallo,

    Ik heb het volgende probleem, ik heb een aansluiting bij Delta echter het internet wordt door mijn vriend betaald en staat ook op zijn naam, nu kan ik niet zijn Zeelandnet account koppelen aan MijnDelta en hierdoor kan ik dus geen LiveTV meer kijken.

    Is er iets mogelijk dat dit toch mogelijk maakt? Of moet ik hiervoor echt bellen naar de klantenservice?

    Alvast bedankt voor uw reactie,

    VdPol

  • #2
    Ja er is wat gewijzigd. Ik moest nu inloggen en gebruikte even mijn zeelandnet account naam (FOUT DUS!!) Moet Deltaaccount zijn; wel wat minder zenderkeuze nu.... maar het werkt.

    Reageer


    • #3
      Het probleem is dus dat het Delta en Zeelandnet account niet aan elkaar gekoppeld staan. Oftewel als ik inlog met Zeelandnet werkt het niet maar als ik inlog met Delta zegt hij weer dat ik geen Zeelandnet heb.

      Reageer


      • #4
        Hallo,
        Ik begrijp dat je voor de Delta tv App nu een account moet hebben, dit heb ik aangemaakt, kan ook inloggen, maar als ik bij de App inlog geeft hij aan geen account??
        Jammer hoor dat iets wat altijd prima functioneerde zo on gebruiksonvriendelijk gemaakt is:@

        Reageer


        • #5
          ...wel je Delta account eerst koppelen aan je Zeelandnet account (met dezelfde naam)....dan werkt het als een speer.
          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

          Reageer


          • #6
            Ja en dat lukt dus niet omdat de Delta op mijn naam staat en Zeelandnet op naam van mijn vriend omdat hij al internet had en het dus overbodig was om nogmaals een Zeelandnet abonnement af te sluiten.
            Oorspronkelijk gepost door Rinus
            ...wel je Delta account eerst koppelen aan je Zeelandnet account (met dezelfde naam)....dan werkt het als een speer.

            Reageer


            • #7
              Hey vdpol,

              Je zult een nieuw DELTA account moeten aanmaken, waarmee je ZeelandNet kan koppelen.

              Dit betekent dus dat je voor jou gegevens een MijnDELTA account (+DELTA account) hebt, en nog een DELTA account voor ZeelandNet van je vriend...

              Het DELTA account voor ZeelandNet moet je wel met een ander e-mailadres aanmaken als waarmee je MijnDELTA hebt geregistreerd.

              Account aanmaken kan hier. Maak een nieuw account aan, activeer dit (via e-mail die je krijgt), log in & koppel aan ZeelandNet (hierbij w8woord & gebruikersnaam van ZeelandNet gebruiken!)

              Laat even weten of het gelukt is! :8

              Reageer


              • #8
                Hallo vdpol,

                Is het je inmiddels gelukt om gebruik te maken van de app?

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X