Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Account koppelen met Delta werkt niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Account koppelen met Delta werkt niet

    Vele anderen lijken het zelfde probleem te hebben als ik:

    "Er is een fout opgetreden bij het koppelen van uw gegevens.
    Controleer of de ingevoerde gegevens correct zijn en probeer het opnieuw.
    Indien het probleem blijft bestaan, neem contact op met onze klantenservice."

    Een concreet antwoord heb ik echter niet gevonden op dit forum.
    Heb momenteel 24 uur 'schorsing' vanwege het 3x 'verkeerd' invoeren van mijn gegevens.
    Is er iets dat ik over 24 uur kan doen om het wel te laten werken?

  • #2
    Hallo jeroenvester, welkom op het forum.

    Er gaat bij een heleboel mensen iets mis met het automatisch koppelen van de gegevens.Tot dit is opgelost kan een moderator het probleem vaak handmatig oplossen. Helaas is de klantenservice tot maandagochtend gesloten.
    Je zou voor de zekerheid nog eens in volgens sticky kunnen kijken of je alles hebt gedaan zoals het moet:
    https://forum.zeelandnet.nl/delta-in...ta-tv-app-3065

    Kun je hiermee je probleem oplossen wil je dat dan hier nog even laten weten aub.
    Lukt het niet, dan pakt maandag een moderator wellicht je signaal op.
    Als je hier maandagmorgen nog even een reactie plaatsts, schuift het topic weer naar boven in de lijst met actieve topics en valt je vraag zeker op!

    Reageer


    • #3
      Hier exact hetzelfde sinds gisteren 24 uur geblokkeerd. Nu voor de tweede maal binnen een week. Alles nageplozen op het forum. Alle accounts in orde blijf dezelfde foutmelding krijgen Dat er een fout opgetreden is.
      Een portaal van een bank digitaal binnenkomen is zelfs eenvoudiger.
      Hoe moeilijk kan je het maken. Amateuristisch gepruts.

      Reageer


      • #4
        Haha, machtig herkenbaar hoe iedereen, waaronder ik, hier op dit forum bijeenkomt om na na uren zwoegen, zoekend naar een oplossing, welverdiend stoom af te blazen. Saamhorigheid +1 ;p

        Reageer


        • #5
          "Helaas is de klantenservice tot maandag gesloten "
          Als bedrijf zou je er toch alles aan doen om een probleem waar tientallen mensen mee worstelen adequaat op te lossen, ook al is het weekend.
          Temeer omdat dit een blunder van jewelste is. Een oude werkende applicatie weghalen, terwijl de nieuwe vol met ptoblemen zit.
          Voor mij de zoveelste negatieve ervaring met Delta. Een paar jaar geleden de fouten met facturen, weg valkende internet verbindingen, dagen zonder internet, modems met productiefouten, nieuwe modems met slecht wifi bereik het houdt niet op..

          Reageer


          • #6
            Het is niet meer van deze tijd dat je de klantenservice in het weekend gewoon dicht doet... Ziggo is bijvoorbeeld iedere dag bereikbaar, van 8 tot 22 uur!

            Reageer


            • #7
              Kan iemand mij nu op deze maandag middag helpen?

              Reageer


              • #8
                Hoi jeroenvester & verschel,

                Welkom op het forum!

                Sturen jullie je relatienr even in een privebericht naar mij? Evenals de gebruikersnaam van je DELTA account. Dan ga ik even kijken of ik het probleem voor jullie kan oplossen

                Reageer


                • #9
                  Hoi allemaal,

                  Heeft Laura het nog kunnen oplossen?

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Sheena
                    Hoi allemaal,

                    Heeft Laura het nog kunnen oplossen?
                    Geen reacties meer dus het probleem lijkt verholpen.
                    A prudent question is one-half of wisdom

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X