Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Koppelen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Koppelen

    Begrijp ik nu dat mijn zeelandnetgegevens hetzelfde moeten zijn als mijn delta account?
    Zeer verwarrend allemaal,ik heb altijd met plezier van de delta tv app gebruik gemaakt,maar het koppelen lukt niet.
    Krijg steeds de melding dat op mijn adres geen tv aansluiting aanwezig is...rare boel!!!!::@

  • #2

    Reageer


    • #3
      Hey wilton,

      Is het inmiddels gelukt en kun je de DELTA TV App gebruiken?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Laura
        Hey wilton,

        Is het inmiddels gelukt en kun je de DELTA TV App gebruiken?
        Ga je nu in elk topic vragen of het gelukt is terwijl dat al eerder (vaak zelfs meerdere malen) gevraagd is?
        Als een TS na de eerste keer vragen al geen antwoord geeft kun je het voor de rest wel vergeten....en mijn topic sla je over :P

        [img]12ca1eac-1c23-4b8b-a1ba-47b94bdf4cfa.jpg[/img]

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            Hey DanC, ik sla niets over, ben na week weggeweest gewoon weer alles door aan het spitten & opschonen. Mensen moeten wel de kans krijgen te reageren en wanneer dit vaker gevraagd is dan markeer ik een topic gewoon.

            No worries, je topic gezien hoor.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Laura
              Hey DanC, ik sla niets over, ben na week weggeweest gewoon weer alles door aan het spitten & opschonen. Mensen moeten wel de kans krijgen te reageren en wanneer dit vaker gevraagd is dan markeer ik een topic gewoon.

              No worries, je topic gezien hoor.
              Nou, markeerse

              Reageer


              • #8
                Ik zie dat er geen reactie meer is geweest, dus ik markeer dit topic dan ook als beantwoord

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Sheena
                  Ik zie dat er geen reactie meer is geweest, dus ik markeer dit topic dan ook als beantwoord
                  Dus, geen reactie=beantwoord? Beetje misleidend vind je niet?
                  Dit soort topics kunnen gewoon gesloten worden.
                  Op deze manier snap ik wel waarom je in maar liefst 115 topics[img]34eef679-0206-4248-9be9-7a0da42e1ffc.jpg[/img] hebt gegeven

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door DanC
                    Oorspronkelijk gepost door Sheena
                    Ik zie dat er geen reactie meer is geweest, dus ik markeer dit topic dan ook als beantwoord
                    Dus, geen reactie=beantwoord? Beetje misleidend vind je niet?
                    Dit soort topics kunnen gewoon gesloten worden.
                    Op deze manier snap ik wel waarom je in maar liefst 115 topics[img]34eef679-0206-4248-9be9-7a0da42e1ffc.jpg[/img] hebt gegeven
                    Hoe we omgaan met de topics bepalen we gelukkig zelf. Dit soort opmerkingen dragen verder weinig bij aan het forum.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X