Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

De opgevraagde gegevens staan bij een andere klant geregistreerd

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • De opgevraagde gegevens staan bij een andere klant geregistreerd

    Beste klantenservice,
    Ik had al een mijndelta account, welke ik in eerste instantie aan de mijn deltatv app heb willen koppelen. Maar dit bleek achteraf niet de juiste methode te zijn, waarom weet ik niet, maar ik bleef ik de welbekende loop hangen.
    Nu heb ik nogmaals een delta account aangemaakt, met een andere gebruikersnaam dan degene van zeelandnet. Nu werkt het wel, alleen krijg ik onderstaande foutmelding:
    De opgevraagde gegevens staan bij een andere klant geregistreerd. U wordt verzocht contact op te nemen met onze klantenservice.

    Dus bij deze neem ik contact op.

  • #2
    Beste corneellis,

    Welkom op dit forum

    Ik denk wel dat een ZeelandNet medewerker dit bericht zal lezen, alleen zul je even geduld moeten hebben. Dit is nl. niet 'de klantenservice' maar een forum waarop zowel mede-gebruikers als ook enkele medewerkers van ZeelandNet meelezen. De klantenservice is bereikbaar via telefoon, Twitter en Facebook op gezette tijden. Een medewerker van ZeelandNet zal in de meeste gevallen op werkdagen op je bericht kunnen reageren omdat de systemen met klantinformatie in het weekend niet toegankelijk zijn.

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        Hoi corneellis, is het probleem inmiddels opgelost?

        Reageer


        • #5
          Hoi Laura,

          Nee nog niet opgelost, heb mijn gegevens vandaag doorgestuurd naar Sheena en die ging kijken wat ze kon doen.

          Reageer


          • #6
            Hoi corneellis,

            Ik ga je topic sluiten aangezien het probleem al verholpen is

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X