Ik blijf maar continu de melding krijgen dat mijn account niet is geactiveerd wanneer ik Live tv wil kijken op tv.delta.nl
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Uw account is nog niet geactiveerd
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Hoi sdeleeuw,
Ik kreeg zojuist een collega aan het bureau die aangaf dat je nog geen reactie had gekregen op dit topic aan de hand van een e-mail die je hebt gestuurd. Excuses hiervoor! Ik durf even niet te zeggen waar de kink in de kabel is gekomen, maar we gaan er direct mee aan de slag. Het is wel een probleem die door een andere afdeling opgepakt gaat worden, dus kan niet aangeven hoe lang het nog gaat duren, maar het wordt nu iig wel opgepakt.A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
-
Kijk, dat is mooi. Hopen op een spoedige oplossing.
Ik wacht af.
Oorspronkelijk gepost door MatthijsLHoi sdeleeuw,
Ik kreeg zojuist een collega aan het bureau die aangaf dat je nog geen reactie had gekregen op dit topic aan de hand van een e-mail die je hebt gestuurd. Excuses hiervoor! Ik durf even niet te zeggen waar de kink in de kabel is gekomen, maar we gaan er direct mee aan de slag. Het is wel een probleem die door een andere afdeling opgepakt gaat worden, dus kan niet aangeven hoe lang het nog gaat duren, maar het wordt nu iig wel opgepakt.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door sdeleeuwEn weer 4 dagen verder...ondertussen al ruim anderhalve maand niet opgelost. :@.A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
-
Beste sdeleeuw, ondanks dat ik je probleem niet helemaal ken, zou ik haast denken dat het geheugen van je apparatuur waarop je kijkt onvoldoende is. Zeker omdat er telkens gebufferd moet worden lijkt het daar veel op.
Je apparatuur doet lezen en laten zien, maar als je leesgedeelte vol zit moet er weer gebufferd worden om het daarna weer te laten zien.. Ik hoop dat je iets aan dit antwoord hebt, zo niet zou ik de Helpdesk van Delta blijven vragen. Misschien dat je daar dan ook je apparatuur en ram geheugen kunt aangeven, zodat men daar rekening mee kan houden.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer