Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Uw account is nog niet geactiveerd

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Uw account is nog niet geactiveerd

Ik blijf maar continu de melding krijgen dat mijn account niet is geactiveerd wanneer ik Live tv wil kijken op tv.delta.nl

Reageer

hoi sdeleeuw, begreep dat we nog geen gegevens hebben ontvangen.

Speelt het probleem nog? Zo ja, kun je dan Sheena je gegevens sturen?

Reageer

Ik had het berichtje gemist. Maar het speelt inderdaad nog. Ik zal haar even mijn gegevens sturen

Reageer

Al meer dan 10 dagen en nog geen oplossing voor het probleem!. Kan er verder gekeken worden?
          krijg nog steeds dat mijn account niet is geactiveerd

Reageer

Hoi sdeleeuw,

Ik kreeg zojuist een collega aan het bureau die aangaf dat je nog geen reactie had gekregen op dit topic aan de hand van een e-mail die je hebt gestuurd. Excuses hiervoor! Ik durf even niet te zeggen waar de kink in de kabel is gekomen, maar we gaan er direct mee aan de slag. Het is wel een probleem die door een andere afdeling opgepakt gaat worden, dus kan niet aangeven hoe lang het nog gaat duren, maar het wordt nu iig wel opgepakt.
            A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Kijk, dat is mooi. Hopen op een spoedige oplossing.
              Ik wacht af.

Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
              Hoi sdeleeuw,

Ik kreeg zojuist een collega aan het bureau die aangaf dat je nog geen reactie had gekregen op dit topic aan de hand van een e-mail die je hebt gestuurd. Excuses hiervoor! Ik durf even niet te zeggen waar de kink in de kabel is gekomen, maar we gaan er direct mee aan de slag. Het is wel een probleem die door een andere afdeling opgepakt gaat worden, dus kan niet aangeven hoe lang het nog gaat duren, maar het wordt nu iig wel opgepakt.

Reageer

En weer 4 dagen verder...ondertussen al ruim anderhalve maand niet opgelost. :@.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door sdeleeuw
                  En weer 4 dagen verder...ondertussen al ruim anderhalve maand niet opgelost. :@.
                  Ik begrijp de frustratie. Zeker omdat je het op 08-04 al gemeld hebt en het daarna niet goed is opgepakt, waardoor de melding uiteindelijk pas op 28-04 is doorgezet. Onze collega's zijn er mee bezig en ga er van uit dat je spoedig gebruik kan gaan maken van de app.

Reageer

Ik kan inloggen,maar beeld hapert alleen maar

Reageer

Oorspronkelijk gepost door sdeleeuw
                      Ik kan inloggen,maar beeld hapert alleen maar
                      Hoi sdeleeuw,

Hoe gaat het nu?

Reageer

Hapert nog steeds. Elke aflevering van een uur , minimaal 3x bufferen.

Reageer

Beste sdeleeuw, ondanks dat ik je probleem niet helemaal ken, zou ik haast denken dat het geheugen van je apparatuur waarop je kijkt onvoldoende is. Zeker omdat er telkens gebufferd moet worden lijkt het daar veel op.
                          Je apparatuur doet lezen en laten zien, maar als je leesgedeelte vol zit moet er weer gebufferd worden om het daarna weer te laten zien.. Ik hoop dat je iets aan dit antwoord hebt, zo niet zou ik de Helpdesk van Delta blijven vragen. Misschien dat je daar dan ook je apparatuur en ram geheugen kunt aangeven, zodat men daar rekening mee kan houden.

Reageer

Hoi sdeleeuw.

De problemen met haperend beeld zou inmiddels opgelost moeten zijn. Kan je nu probleemloos gebruik maken van de DELTA app?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                            X