Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TV kijken op laptop en tablet niet storingsvrij

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • TV kijken op laptop en tablet niet storingsvrij

    Tot voorkort kon ik storingsvrij op mijn labtop naar TV kijken maar niet op mijn tablet.
    Sinds de aanpassing van de App. Is kijken op tablet ook mogelijk. Tot zover prima dus.
    Maarrrr, op geen vantwee storingsvrij. Op beiden loopt het beeld niet synchroon met het geluid en op beiden loopt het beeld vast.
    Met de App van NPO werkt alles prima maar ja, dat is alleen maar op de NPO uitzendigen.
    Wat kan er mis zijn? :?

  • #2
    Beide apparaten draadloos?
    Zo ja, wordt de kwaliteit beter als je dichtbij het wifi-modem of losse router staat?

    Je abonnement is voldoende snel? Welk abonnement heb je?

    Reageer


    • #3
      Beide draadloos, vlakbij wifi modum en een premium abb.
      Het heeft ook altijd goed gewerkt tot zeelandnet/Delta de nieuwe app invoerde.

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Inderdaad, ik voldoe aan alle systeem eisen.

          Reageer


          • #6
            Test eens bekabeld.
            Hoe is het dan, want dan zou je wellicht je draadloze instellingen van het wifi-modem kunnen optimaliseren.
            Denk aan kanaal vasten ( 1,6 of 11 op het minst belaste) en SPI Firewall op OFF.

            Zie de instructievideo .

            Reageer


            • #7
              Hallo tkos,

              Speelt het probleem nog steeds of is het inmiddels opgelost?

              Reageer


              • #8
                Het is verbeterd maar gisteravond is het beeld nog zeker drie keer weggevallen op mij
                n labtop

                Reageer


                • #9
                  Via welke browser is dit geweest?

                  Reageer


                  • #10
                    Ie 11

                    Reageer


                    • #11
                      Heb je dit ook nog ondervonden met de tablet en heb je nog andere browsers op je laptop staan die je zou kunnen testen ?

                      Reageer


                      • #12
                        Googlechrome heb ik er ook op staan, dat zou ik kunnen proberen, maar ie11 zou toch ook moeten werken

                        Reageer


                        • #13
                          Zou inderdaad gewoon moeten werken Ik wil alleen achterhalen waardoor die uitval wordt veroorzaakt. Het zou verholpen zijn, maar omdat jij nog uitval ervaart zou ik dit graag opgelost hebben. Mocht het namelijk zo zijn dat je dit ook hebt met Chrome, is het niet browser gebonden, maar moeten we even verder zoeken waarom er nog uitval plaatsvindt.

                          Reageer


                          • #14
                            Ik zal het vanmiddag/vanavond testen en melden hoe de status is.

                            Reageer


                            • #15
                              Heel graag!

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X