Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Loop inloggen delta digitale tv

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Loop inloggen delta digitale tv

Hoe kan ik het inlogprobleem oplossen waarbij je steeds weer moetbinloggen, zeelandnet account koppelen en dan via oranje knop terug keren naar tv app om dan te zien dat je weer moet inloggen om tv te kijken via de app/internet

De helpdesk, zou je kunnen proberen maar mij antwoorden ze niet meer, het zal te moeilijk zijn denk ik. Ik heb precies hetzelfde en denk dat het komt omdat mijn naamgegevens niet gelijk zijn maar reactie terug van de helpdesk? Al vanaf dinsdag niet meer...

Reageer

Dicou,

Stuur me via een prive bericht even je postcode en huisnr dan kijk ik het morgen na.

Pvanmegen ik vermoed dat je vraag van de radar is gevallen door de vele topics de laatste tijd, een moeilijke uitdaging zal geen enkele moderator hier uit de weg gaan
      Als jij ook even je gegevens naar me stuurt kijk ik ook daar morgenochtend gelijk even naar

Reageer

Begreep van Marco dat voor Dicou het probleem is verholpen. De melding van jou is doorgezet naar de juiste partij Pvanmegen.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...