Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Live tv kijken / Omroep Zeeland

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Live tv kijken / Omroep Zeeland

    Het beeld bij Omroep Zeeland is erg schokkerig, bij de andere zenders is dat veel vloeiender. Kan hier nog iets aan gedaan worden?

  • #2
    dat is hier ook zo.
    zelfs op meerdere zenders..

    Reageer


    • #3
      Ik zie het (basispakket) alleen bij Omroep Zeeland. BBC1 heeft wel om de paar seconden een storing in het beeld.

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Hier ook. Aan de verbinding ligt het niet, youtube en netflix werken wel vloeiend in 1080p. Ik denk dat DELTA capaciteitsproblemen heeft.

          Reageer


          • #6
            Beeld en geluid lopen niet altijd synchroon. Na een halve minuut live tv kijken blijft het beeld Ineens hangen maar gaat het geluid wel verder. Opnieuw opstarten waardoor je meestal weer opnieuw moet inloggen...Tv kijken op je tablet is hierdoor onmogelijk. Jammer want sinds onze overstap naar Zeelandnet is dit een pijnpunt. Als je daar de problematiek mbt ios update en het niet meer werken vd oude app, het niet juist gekoppeld krijgen vd accounts en daardoor 24 uur geblokkeerd bent en nu een niet werkende app....bij op telt...
            Met een premium abonnement en maar 1 ipad in werking met de tv app, zal het echt niet aan onze wifi liggen vermoed ik.
            Is er al een oplossing in zicht?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door kcrince
              Beeld en geluid lopen niet altijd synchroon. Na een halve minuut live tv kijken blijft het beeld Ineens hangen maar gaat het geluid wel verder. Opnieuw opstarten waardoor je meestal weer opnieuw moet inloggen...Tv kijken op je tablet is hierdoor onmogelijk. Jammer want sinds onze overstap naar Zeelandnet is dit een pijnpunt. Als je daar de problematiek mbt ios update en het niet meer werken vd oude app, het niet juist gekoppeld krijgen vd accounts en daardoor 24 uur geblokkeerd bent en nu een niet werkende app....bij op telt...
              Met een premium abonnement en maar 1 ipad in werking met de tv app, zal het echt niet aan onze wifi liggen vermoed ik.
              Is er al een oplossing in zicht?
              Vast niet, Zeelandnet/Delta blijven akelig stil; geen reactie is wrs. teken dat vinger op de zere plek is gelegd....
              Capaciteitsproblemen bij de aanbieder....

              Reageer


              • #8
                Hoi allemaal,

                Kunnen jullie aangeven of dit na afgelopen donderdag verbeterd is? Als dit zo is, kan dit topic gesloten worden, zo niet, gaan we er verder mee aan de slag

                Reageer


                • #9
                  Vanavond een hele film, storingsvrij, geen haperingen, beeld en geluid synchroon, niet hoeven inloggen helemaal uitgekeken! App lijkt me positief verbeterd

                  Reageer


                  • #10
                    Probleem is na de update opgelost.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X