Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

live tv kijken

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • live tv kijken

    is er al enige duidelijkheid wanneer het probleem met de slotjes is opgelost?
    Ik wacht er sinds 31 maart op maar blijf nog steeds rondraaien dat ik mn gegevens moet koppelen etc etc.

  • #2
    Sluit me aan bij deze vraag. Gaat nu lang duren. Irritant.

    Reageer


    • #3
      kobus36, voor jou dezelfde vraag

      Reageer


      • #4
        is er al enige duidelijkheid wanneer het probleem met de slotjes is opgelost?
        Ik wacht er sinds 31 maart op maar blijf nog steeds rondraaien dat ik mn gegevens moet koppelen etc etc.
        Al de klantenservice gebeld maandag, maar moest wachten op de oplossing. En wanneer is die er?

        Reageer


        • #5
          Ook voor jou @bigbrother: als je mij je adres- of klantgegevens kunt sturen, kijk ik even wat de issue is en of ik het kan oplossen

          Reageer


          • #6
            Yesss, ik kan inloggen. Lukte vandaag op de pc in 1 keer. Tevens ook op laptop. Top

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door kobus36
              Yesss, ik kan inloggen. Lukte vandaag op de pc in 1 keer. Tevens ook op laptop. Top
              Goed om te lezen! Veel kijk plezier

              Reageer


              • #8
                Maar wat was het probleem nu? Misschien ook topassen bij anderen die er last van hebben

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Sheena
                  kobus36, voor jou dezelfde vraag
                  Ik zou ook graag een oplossing zien

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door dicou
                    Ik zou ook graag een oplossing zien
                    Oorspronkelijk gepost door kobus36
                    Maar wat was het probleem nu? Misschien ook topassen bij anderen die er last van hebben
                    Het exacte probleem weet ik helaas niet, wel weet ik dat wij dat kunnen oplossen door de account min of meer te verversen, zodat de gegevens opnieuw gekoppeld worden(handmatig). Hier wordt vanuit ons systeem aan gewerkt, zodat wij dit niet meer handmatig hoeven te doen.

                    Reageer


                    • #11
                      Hoi aadtuit & bigbrother,

                      Is voor jullie het probleem ook opgelost? Zo ja, dan graag het beste antwoord markeren

                      Reageer


                      • #12
                        Hoi allemaal,

                        Ik heb geen berichtjes meer ontvangen. Mag ik er vanuit gaan dat het is opgelost voor jullie? Zo niet, stuur me dan even een berichtje ^^

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X