Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta TV

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta TV

    Beste Delta, ik kan al een 8 dagen geen tv kijken en ik begin er steeds meer van te balen. Het kost de helpdesk 5 dagen om mijn mail te beantwoorden en dan krijg ik een screenprint van de helptekst?! Kom op zeg: zet de oude zeelandnet tv page terug of los het op!!! Een schadeloosstelling zou ook wel op zijn plaats zijn, want 's-avond lekker tv kijken is er al een dike week niet meer bij....

    Kortom: ACTIE!!

  • #2
    Beste TheoD,

    We lopen inderdaad nog tegen wat problemen aan bij sommige klanten, op het forum staan gelukkig ook al een heleboel oplossingen.
    Zou je kunnen omschrijven wat er bij jou precies misgaat, je melding is nu een beetje te algemeen om er een gericht antwoord op te kunnen geven.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door TheoD
      Beste Delta, ik kan al een 8 dagen geen tv kijken en ik begin er steeds meer van te balen. Het kost de helpdesk 5 dagen om mijn mail te beantwoorden en dan krijg ik een screenprint van de helptekst?! Kom op zeg: zet de oude zeelandnet tv page terug of los het op!!! Een schadeloosstelling zou ook wel op zijn plaats zijn, want 's-avond lekker tv kijken is er al een dike week niet meer bij....
      Kortom: ACTIE!!
      Klopt Theo,na de update moet je inloggen ? En dan gebeurt er nog niets,krijg steeds foutmeldingen
      De vorige was makkelijker aanklikken zender zoeken en klaar

      Reageer


      • #4
        Beste Marco,

        Ik kan wel inloggen in Delta tv, ik heb ook mijn zeelandnet account gekoppeld. Op het moment dat ik nu inlog en een zender selecteer, vraagt die om opnieuw in te loggen, waarna Delta tv aangeeft dat mijn account niet geactiveerd is. Het wachtwoord wijzigen helpt niet, opnieuw inloggen ook niet.

        Reageer


        • #5
          TheoD,

          Bedankt dan weet ik wat er bij jou aan de hand is.
          We hebben gelukkig ook al een oplossing hiervoor die we met een beetje geluk voor al je lotgenoten morgen in een keer uit kunnen rollen.
          Stuur me via een prive bericht even je postcode en huisnr, morgenochtend pak ik het gelijk op voor je.

          Reageer


          • #6

            Reageer


            • #7
              TheoD,

              Ik zie dat je het nieuwe modem dat we in 2014 naar je hebben opgestuurd nooit hebt aangesloten.
              Hierdoor is je abonnement nooit omgezet naar de juiste vorm, vandaar dat je dus ook problemen hebt met CloudPvr, je hebt op dit moment een abonnementsvorm die we al ruime tijd niet meer aanbieden.

              Als je het modem aansluit dat we toen verzonden hebben zou het helemaal goed moeten komen.

              @ Bami: probeer het nog eens?

              Reageer


              • #8
                Goedemorgen!

                Hij doet het prima, bedankt!

                Reageer


                • #9
                  Aller eerst wil ik even zeggen voor bij wie het doet veel plezier met het online tv kijken en de moderators bedanken voor het oplossen van julllie problemen want die hebben er alles aangedaan om het proces sneller te laten verlopen bij jullie allemaal. Bij mij helaas nog steeds niet heb alle gegevens doorgegeven aan jullie maar helaas nog niks adres en huisnummer is ook doorgegeven aan Frans.

                  Reageer


                  • #10
                    @loeffenr,

                    Als het probleem nog steeds speelt mag je je gegevens ook naar mij sturen hoor, ik ben er heel de dag nog

                    Reageer


                    • #11
                      Hoi TheoD,

                      Heb je het juiste modem aangesloten & werkt het inmidels?

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X