Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta tv app

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Delta tv app

EIndelijk na vele uren gelukt om op de iPad tv te kijken middels de nieuwe app. EChter na een seconde of 25 blijft het beeld hangen. geluid loopt wel door. ERg irritant. WAar zit dit in ? BOvendien moet elke keer als de tv app wordt gestart opnieuw worden ingelogd. kan dit ook worden aangepast

snelheid van de WiFi is goed, want bij oude app nooit problemen (behalve bij Samsung tablet)

Vanavond online precies hetzelfde! TV kijken via deze beta-versie is gewoon een DRAMA!
    De testversie werkte de afgelopen maand nog beter....

Reageer

Ook bij mij is het TV kijken op mijn PC waardeloos sinds men hier in Axel bezig is aan het net en sinds de nieuwe TV app, de beelden die ik krijg lijken wel analoog (terwijl er wel HD staat) en soms stopt het helemaal. Ik heb het ook nog geprobeerd met verschillenden browsers maar het blijft hetzelfde. Ik heb nog een test laten lopen op mijn ethernet snelheid en die is ca 62 Mbps, zie http://www.speedtest.net/my-result/5227524295 terwijl het er 150 zouden moeten zijn. Maar ook met 62 mbps moeten de TV beelden goed doorkomen zou ik zo zeggen. Wat is er aan de hand????

Reageer

Ook ik heb hetzelfde probleem. Na een halve minuut stopt het beeld en loopt het geluid door. TV app is onbruikbaar in deze vorm
        Kwaliteit van beeld is slechter dan in vorige app.

Reageer

Is er eigenlijk al een oplossing in beeld?

Reageer

Zal wel niet, het duurt nl. wel heel lang voordat er reactie komt van zeelandnet/delta.

Reageer

Dit is dus de beste kwaliteit van de LIVE tv app. Geweldig, dus niet. Voorheen met de oude live tv had ik geweldig beeld. Wanneer krijg ik dat terug?

Reageer

bvdw, het heeft geen zin om dezelfde reactie op meerdere topics te geven. Hoe vervelend de situatie ook voor je is.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                  bvdw, het heeft geen zin om dezelfde reactie op meerdere topics te geven. Hoe vervelend de situatie ook voor je is.
                  Blijkbaar heeft het wel zin, want nu wordt er wel gereageerd (;

Reageer

Hier precies hetzelfde, zowel op de iMac, MacBook als op de iPhone, plotseling bevriezend beeld wat dan na een aantal minuten weer terugkomt in een heel lage resolutie. Ook na sluimerstand op alle apparaten steeds opnieuw inloggen.
                    Haal met de speedtest altijd 150 mb.

Reageer

Hallo iedereen,

Kunnen jullie aangeven of dit sinds afgelopen donderdag is verbeterd? Zo ja, kan ik dit topic sluiten, zo niet, gaan we er verder mee aan de slag

Reageer

Hier werkt het op al mijn apparaten prima behalve dat vervelende inloggen iedere keer.

Reageer

Ik zou graag ook ondersteuning zien voor de Nvidia Shield Android TV.
                          Want dan zou ik de app veel meer gaan gebruiken dan nu.

Op mijn mobiel werkt de app stabiel!

Reageer

Zojuist gemerkt dat het via Chromecast wel werkt! Top.

Reageer

Vanavond een film gekeken mbv de app, live tv, en ja hoor storingsvrij! Zonder haperingen, beeld en geluid synchroon en niet hoeven inloggen !

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X