Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta app waardeloos

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta app waardeloos

    Op de een of andere manier raak ik in een lus bij het proberen in te loggen bij de nieuwe app. Ik heb een account voor deltatv aangemaakt maar krijg deze niet gekoppeld aan mijn zeelandnet account. Vandaag de derde dag dat ik dat probeer en wederom de melding dat ik het over 24 uur weer mag proberen. ik was en frequent gebruiker van de app maar krijg nu wel de neiging naar een andere provider voor digitale televisie over te stappen. Dit is echt superwaardeloos.cookies accepteer ik maar ook dat lijkt de site niet te begrijpen. Continu moet ik die opnieuw accepteren. Ik ga er van uit dat dit probleem op korte termijn opgelost gaat worden of dat de app aangepast word totdat het systeem wel werkt. Ik lijk een van de velen te zijn die gedupeerd word.:@
    Ellen

  • #2
    hoi Ellen (ceitwa), welkom op het forum.

    Is het inmiddels gelukt je gegevens te koppelen? Er staan op het forum diverse topics met uitleg. Heb je daar al gekeken?

    Reageer


    • #3
      Hallo ceitwa,

      Is het je nog gelukt? Je vraag staat namelijk nog als onbeantwoord. Mocht het nog niet gelukt zijn help ik je graag verder

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X