Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta account gekoppeld maar kan nog steeds niet kijken live tv online kijken

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta account gekoppeld maar kan nog steeds niet kijken live tv online kijken

    Ik heb mijn delta account gekoppeld maar kan tot op heden nog steeds niet online live tv kijken er blijft een slotje op zitten. Hoop dat dat jullie mij verder kunnen helpen? Heb een basispakket als abonnenment +sportpakket

    Met vriendelijke groeten,

    Roger

  • #2
    Hoi Roger,

    Als je op het slotje klikt krijg je als het goed is het verzoek om in te loggen... Heb je dit al geprobeerd? (inloggen met je DELTA account inloggegevens)

    Reageer


    • #3
      Hoi loeffenr,

      Is het nog gelukt om online TV te kijken? De zenders uit het sportpakket kan je iig niet online bekijken via de app, maar daarvoor kan je evt gebruik maken van Fox Sports GO en Ziggo Sport Totaal GO.
      A prudent question is one-half of wisdom

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
        Hoi loeffenr,

        Is het nog gelukt om online TV te kijken? De zenders uit het sportpakket kan je iig niet online bekijken via de app, maar daarvoor kan je evt gebruik maken van Fox Sports GO en Ziggo Sport Totaal GO.
        Nee nog steeds niet schijn in een loop te zitten volgens Laura.

        Reageer


        • #5
          Alle gegevens van mij zijn bekend bij jullie het probleem ook heb adres + huisnummer ook al doorgegeven aan moderator Frans maar kan helaas nog steeds niet online tv kijken verwachten jullie vandaag nog een oplossing misschien?

          Reageer


          • #6
            Hopelijk hoor ik vandaag meer & nog beter, dat het is opgelost! Ik hou je op de hoogte loeffenr.

            Reageer


            • #7
              Hoi loeffenr,

              Ik ga dit topic sluiten, want je kunt inmiddels inloggen

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X