Serieus? de nieuwe TV app niet compatibel met de door jullie verstrekte Samsung Tab 2?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
DELTA TV App niet compatibel
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door PtrolHet is via kunst- en vliegwerk mogelijk 4.4 erop te krijgen, maar dat is niet zonder risico.
Bovendien denk ik dat deze app qua vermogen je Gt-P5110 te boven gaat.
Eigenlijk jammer dat dan de oude app voor oudere hardware niet beschikbaar blijft.
De nieuwe app bevat onderdelen die oudere versies dan Android 4.4 niet ondersteunen. Het is mijn inziens eerder jammer dan Samsung relatief snel de ondersteuning op hun apparatuur laat vallen en geen update aanbied naar een nieuwere Android versie. Want de Tab2 heeft geen problemen met het draaien van nieuwere Android versies
De oude app wordt niet meer ondersteund en de beide apps konden niet naast elkaar actief blijven staan.A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
-
[quote=MatthijsL]Oorspronkelijk gepost door PtrolEn root wordt niet ondersteund door de DELTA app
Helaas wel steeds problemen met inloggen en foutmeldingen die aan het ontwerp van de app liggen :@
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door DanC[Officieel niet maar de app werkt toch echt op mijn geroote Oneplus One:8
Dit heeft ook geen prio. Eerst de belangrijke problemen oplossen. Daar wordt hard aan gewerkt!A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door MatthijsLOorspronkelijk gepost door DanC[Officieel niet maar de app werkt toch echt op mijn geroote Oneplus One:8
Dit heeft ook geen prio. Eerst de belangrijke problemen oplossen. Daar wordt hard aan gewerkt!
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door DanCOorspronkelijk gepost door MatthijsLOorspronkelijk gepost door DanC[Officieel niet maar de app werkt toch echt op mijn geroote Oneplus One:8
Dit heeft ook geen prio. Eerst de belangrijke problemen oplossen. Daar wordt hard aan gewerkt!A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer