Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA TV App niet compatibel

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• DELTA TV App niet compatibel

Serieus? de nieuwe TV app niet compatibel met de door jullie verstrekte Samsung Tab 2?

Reageer

Reageer

Het werk via de browser overigens perfect.

Reageer

Het is via kunst- en vliegwerk mogelijk 4.4 erop te krijgen, maar dat is niet zonder risico.
          Bovendien denk ik dat deze app qua vermogen je Gt-P5110 te boven gaat.

Eigenlijk jammer dat dan de oude app voor oudere hardware niet beschikbaar blijft.

Reageer

Bedankt, het is allemaal niet zo heel erg, op m'n MacBook Pro en iMac werkt het perfect.
            Ik had die tablet al min of meer afgeschreven ;-)) (Apple freak)

Reageer

Het gaat dus niet lukken via de APP, maar In je browser zou het wel moeten lukken.

Reageer

Ja, dat gaat prima, zie boven thanks.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                  Het is via kunst- en vliegwerk mogelijk 4.4 erop te krijgen, maar dat is niet zonder risico.
                  Bovendien denk ik dat deze app qua vermogen je Gt-P5110 te boven gaat.

Eigenlijk jammer dat dan de oude app voor oudere hardware niet beschikbaar blijft.
                  Het is mogelijk andere software op het tablet te zetten. Zo draai ik zelf Android 6.0.1 op mijn Galaxy S3. Om andere firmware te flashen moet je het apparaat wel rooten. En root wordt niet ondersteund door de DELTA app. Daarnaast moet je wel weten wat je doet, want je loopt het risico om je tablet helemaal onbruikbaar te maken. Behalve dan als onderzetter oid

De nieuwe app bevat onderdelen die oudere versies dan Android 4.4 niet ondersteunen. Het is mijn inziens eerder jammer dan Samsung relatief snel de ondersteuning op hun apparatuur laat vallen en geen update aanbied naar een nieuwere Android versie. Want de Tab2 heeft geen problemen met het draaien van nieuwere Android versies

De oude app wordt niet meer ondersteund en de beide apps konden niet naast elkaar actief blijven staan.
                  A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Toch is de oude app nog wel actief.
                    Want ik kan weer op de oude app tv kijken.

Reageer

[quote=MatthijsL]
                      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                      En root wordt niet ondersteund door de DELTA app
                      Officieel niet maar de app werkt toch echt op mijn geroote Oneplus One
                      Helaas wel steeds problemen met inloggen en foutmeldingen die aan het ontwerp van de app liggen :@

Reageer

Oorspronkelijk gepost door DanC
                        [Officieel niet maar de app werkt toch echt op mijn geroote Oneplus One
                        Sttt... :8
                        Dit heeft ook geen prio. Eerst de belangrijke problemen oplossen. Daar wordt hard aan gewerkt!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                          Dit heeft ook geen prio. Eerst de belangrijke problemen oplossen. Daar wordt hard aan gewerkt!
                          De inlogproblemen zijn (bij mij) opgelost...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                            De inlogproblemen zijn (bij mij) opgelost...
                            Mooi! Gelukkig gaat het bij steeds meer mensen werken.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...