Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta account aanmaken

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta account aanmaken

    Heb net een Delta account aangemaakt. Wil ik inloggen krijg ik de melding er is een autenticatieprobleem opgetreden. Hoe kan ik dit oplossen.

  • #2
    Dit probleem had ik ook.
    PC opnieuw gestart en nu is het wel ok!

    ik hoop dat heb bij jou dan ook in orde is.

    Reageer


    • #3
      was even tutten,moest ook even zeelandnet en delta samen opgeven,en ja niet vergeten om te her te starten.

      Reageer


      • #4
        Krijg het op Ipad niet voor elkaar,krijg boven aan een melding over cookies,druk op het kruisje ,alles staat vast met een foutmelding,app verwijderen want je kunt niet meer terug,opnieuw geprobeerd ,weer het zelfde.
        Ga wel op mijn TV kijken.misschien volgend jaar nog eens proberen,dan zijn alle fouten er wel uitgehaald,ook dat je een nieuw account op Delta moet aanmaken,ben toch al aangemeld op Zeelandnet,

        Reageer


        • #5
          iPad opnieuw opgestart, cookies geaccepteerd maar blijf dezelfde melding krijgen. Waarom wordt er niet duidelijk aangegeven wat het interne autenticatieprobleem is? Nu is het wel erg vaag waarom ik niet kan inloggen.

          Reageer


          • #6
            Hey allemaal,

            De foutmelding 'Er is een interne authenticatiefout opgetreden' doet zich voor wanneer je een typefout in gebruikersnaam en/of wachtwoord maakt.

            Beetje onduidelijk, dat ben ik met jullie eens.

            Let op als je inlogt op DELTA account dat dit andere inloggegevens zijn dan die van ZeelandNet.

            En als je je w8woord kopieert bijvoorbeeld, gaat er vaak onbedoeld een spatie mee.

            Reageer


            • #7
              Als ik de app uitprobeer op mijn telefoon (klein scherm) valt op dat als ik na het invullen van mijn gebruikersnaam op het toetsenbord op "ga" klik, ik niet naar het veld voor het wachtwoord spring, maar dat direct wordt geprobeerd in te loggen.
              Uiteraard lukt dat niet (authenticatiefout) omdat het wachtwoord nog niet is ingevuld. Dit is op te lossen door naast he totsenbord te klikken, zodat het veld voor het wachtwoord weer wel bereikbaar wordt.
              Misschien is het mogelijk de app zo te wijzigen, dat na gebruikersnaam automatisch naar het veld wachtwoord wordt gesprongen.
              Ik vermoed dat een aantal mensen met de authenticatiefout zit te sukkelen, terwijl dat niet nodig hoeft te zijn. Dit naast het feit dat je op een klein scherm natuurlijk heel makkelijk een tiepvautje maakt

              Reageer


              • #8
                Hoi nikki82,

                Kun je inmiddels al inloggen zonder dat je deze foutmelding krijgt?

                Reageer


                • #9
                  Aangezien nikki82 niet meer heeft gereageerd, topic als beantwoord gemarkeerd.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X