Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Bedankt allemaal!!!

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Bedankt allemaal!!!

    Beste testers van DELTA Interactieve TV,

    Ik wil jullie hartelijk bedanken voor het testen. Jullie zijn voor de ontwikkeling van de nieuwe App van onschatbare waarde geweest.
    Bij elkaar hebben jullie meer dan 20 nieuwe bugs of issues gevonden.

    Deze zijn kenbaar gemaakt bij de ontwikkelaar van de App en een groot aantal van deze bugs en issues zijn opgelost.
    Ik zal jullie hiervan een lijst toesturen deze week.

    De App wordt op 31 maart voor iedereen toegankelijk. Dit besloten subforum wordt dan ook openbaar gemaakt. Zo kunnen alle vragen over de App gemakkelijk gesteld worden op het openbare subforum.
    Het testen van DELTA Interactieve TV zal ook na 31 maart gewoon doorgaan. Zo zal de App blijven doorontwikkelingen en kunnen we problemen rondom de App snel oplossen.

    Namens DELTA wil ik jullie hartelijk bedanken voor al jullie verrichte werk.

  • #2
    Het werkt voor geen meter met die nieuwe app.

    Reageer


    • #3
      Mooie visuals heeft de app, om te beginnen! Erg praktisch in gebruik.
      Echter, hebben jullie een idee wanneer vooruit/achterspoelen mogelijk wordt?

      Reageer


      • #4
        @vminnaar

        Kijk even in de helpfunctie van de app. Daar staat ook het antwoord op je vraag
        Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Caroline
          @vminnaar

          Kijk even in de helpfunctie van de app. Daar staat ook het antwoord op je vraag
          Bedankt voor de reactie! Ik had het kunnen weten, commerciele rakkers, die TV-zenders ;-)

          Reageer


          • #6
            Indeed
            Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door mdemaat
              Het werkt voor geen meter met die nieuwe app.
              Beste mdemaat,

              Kun je ons aangeven wat er precies niet werkt?

              Met vriendelijke groeten,

              Jort

              Reageer


              • #8
                Kunnen jullie aangeven of en wanneer het Portaal van Zeeland aangepast wordt? Deze werkt momenteel niet. (blijft hangen in beginscherm) Ik heb wel een TV die HBB-TV ondersteunt. De smartcard werkt via een CI6+module (Philips PFL7007) Dank!

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door vminnaar
                  Kunnen jullie aangeven of en wanneer het Portaal van Zeeland aangepast wordt? Deze werkt momenteel niet. (blijft hangen in beginscherm) Ik heb wel een TV die HBB-TV ondersteunt. De smartcard werkt via een CI6+module (Philips PFL7007) Dank!
                  Werkt het Portaal van Zeeland helemaal niet? Dat kan een verbindingsprobleem zijn met internet zelf. Herstart je modem, wacht vijf minuten en herstart daarna je router.

                  Met het Portaal zelf zijn geen problemen bekend. Aanpassingen van het Portaal zullen later nog doorgevoerd worden.
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                    Oorspronkelijk gepost door vminnaar
                    Kunnen jullie aangeven of en wanneer het Portaal van Zeeland aangepast wordt? Deze werkt momenteel niet. (blijft hangen in beginscherm) Ik heb wel een TV die HBB-TV ondersteunt. De smartcard werkt via een CI6+module (Philips PFL7007) Dank!
                    Werkt het Portaal van Zeeland helemaal niet? Dat kan een verbindingsprobleem zijn met internet zelf. Herstart je modem, wacht vijf minuten en herstart daarna je router.

                    Met het Portaal zelf zijn geen problemen bekend. Aanpassingen van het Portaal zullen later nog doorgevoerd worden.
                    Bedankt! Zal het straks proberen! Klopt het daarnaast dat de Opname-functie niet correct werkt? Hij lijkt op te nemen, maar uiteindelijk blijft de lijst bij 'Mijn Opnames' leeg.. Wederom dank!

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door vminnaar
                      Bedankt! Zal het straks proberen! Klopt het daarnaast dat de Opname-functie niet correct werkt? Hij lijkt op te nemen, maar uiteindelijk blijft de lijst bij 'Mijn Opnames' leeg.. Wederom dank!
                      Krijg je hier ook een foutmelding? Ik heb geen signalen ontvangen dat er problemen zouden zijn met het opnemen. Werkt het Portaal van Zeelan inmiddels ook weer?
                      A prudent question is one-half of wisdom

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                        Oorspronkelijk gepost door vminnaar
                        Bedankt! Zal het straks proberen! Klopt het daarnaast dat de Opname-functie niet correct werkt? Hij lijkt op te nemen, maar uiteindelijk blijft de lijst bij 'Mijn Opnames' leeg.. Wederom dank!
                        Krijg je hier ook een foutmelding? Ik heb geen signalen ontvangen dat er problemen zouden zijn met het opnemen. Werkt het Portaal van Zeelan inmiddels ook weer?
                        Het Portal werkt inmiddels weer prima, duurt even met opstarten. (2 minuten) Dank voor de hulp.

                        Maar ik krijg geen foutmelding bij het opnemen. Het lijkt prima te functioneren, totdat je kijkt bij Mijn Opnames. Dan is en blijft de lijst leeg.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door vminnaar
                          Maar ik krijg geen foutmelding bij het opnemen. Het lijkt prima te functioneren, totdat je kijkt bij Mijn Opnames. Dan is en blijft de lijst leeg.
                          Ik heb begrepen dat bij sommige mensen de dienst opnemen nog niet actief stond. Hier is vandaag aan gewerkt en zie dat deze dienst nu actief staan bij jouw gegevens. Het is mij even ontschoten of dit er gisteren ook bijstond of niet....

                          Probeer iig nogmaals iets op te nemen. Probeer evt een andere browser wanneer je dit via de PC doet.
                          A prudent question is one-half of wisdom

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                            Oorspronkelijk gepost door vminnaar
                            Maar ik krijg geen foutmelding bij het opnemen. Het lijkt prima te functioneren, totdat je kijkt bij Mijn Opnames. Dan is en blijft de lijst leeg.
                            Ik heb begrepen dat bij sommige mensen de dienst opnemen nog niet actief stond. Hier is vandaag aan gewerkt en zie dat deze dienst nu actief staan bij jouw gegevens. Het is mij even ontschoten of dit er gisteren ook bijstond of niet....

                            Probeer iig nogmaals iets op te nemen. Probeer evt een andere browser wanneer je dit via de PC doet.
                            Dank voor de reactie! Op een iPhone werkt het helaas nog niet. Tenzij het opnemen minimaal de lengte van 1 programma dient te zijn? Dat heb ik nog niet kunnen proberen. Wel rond de 10 minuten.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door vminnaar
                              Dank voor de reactie! Op een iPhone werkt het helaas nog niet. Tenzij het opnemen minimaal de lengte van 1 programma dient te zijn? Dat heb ik nog niet kunnen proberen. Wel rond de 10 minuten.
                              Neem eens een heel programma op. Desnoods een willekeurig prgramma. Dit kan je van te voren instellen. De dienst is niet gemaakt om halve programma's op te nemen, dus daarom even testen met een heel programma.
                              A prudent question is one-half of wisdom

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X