Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

android en deltatv

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • android en deltatv

    werkt dat nou nog steeds niet met Android 5 ?

  • #2
    Welkom op het forum, draaitb.

    Het werkt nog niet. Wordt aan gewerkt zoals je op dit forum kunt lezen
    Nog even geduld.

    Reageer


    • #3
      Hier staat ietsje meer.

      Reageer


      • #4
        Nee, heb geen geduld meer, dit sleept al maanden, betaal toch geen alles in 1pakket om steeds maar weer te horen
        "we zijn er mee bezig".

        Reageer


        • #5
          Ik begrijp je frustratie maar wij, collega-gebruikers, kunnen je daar niet vanaf helpen. Sorry.
          Lichtpuntje: de zon schijnt!

          Reageer


          • #6
            Hallo draaitb,

            Op dit moment zijn we bezig met de ontwikkeling en het testen van de nieuwe Interactie TV app. Zodra de test succesvol is afgerond, zal dit gecommuniceerd worden. Daarom worden er ook geen updates meer aangemaakt voor de bestaande DELTA TV app.

            Reageer


            • #7
              Hoi draaitb,

              Zoals je misschien wel weet is de app vorige week beschikbaar gekomen voor iedereen. Is het je gelukt om deze te installeren en hiervan gebruik te maken ?

              Reageer


              • #8
                Jawel, is gelukt. Blijf het schandalig vinden dat het zo lang moest duren. Maar het zonnetje schijnt, de lente bruist om ons heen, genieten.

                Reageer


                • #9
                  De kennelijk verouderde app draait op mijn Samsung nog steeds, maar daar valt nu te lezen dat deze wordt afgestoten en dat ik een nieuwe app moet downloaden. Helaas geeft de nieuwe app aan dat deze niet geschikt is voor mijn (ong. 3 jaar oude) android samsung tablet. Hoe/waar vind ik een werkende app?

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Cijbra
                    ...Hoe/waar vind ik een werkende app?
                    http://tv.delta.nl gaan en via je browser kijken. Je browser moet dan wel HTML 5 ondersteunen.
                    A prudent question is one-half of wisdom

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X