Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Afspelen opnames op TV

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Afspelen opnames op TV

    Hoe kan ik opgenomen programma's afspelen op mijn TV

  • #2
    Hallo toon56,

    Welkom op het forum

    Je zou daarvoor een Chromecast kunnen gebruiken. We zijn hard aan het werken om ondersteuning voor Chromecast verder te ontwikkelen.

    Reageer


    • #3
      Als ik het zo bekijk zit de Chromecast ondersteuning er sinds de update van gisteren in!

      Reageer


      • #4
        Kabel aan de computer zo op de tv, heb ik hier ook

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Frans
          Als ik het zo bekijk zit de Chromecast ondersteuning er sinds de update van gisteren in!
          De button afspelen via chromecast krijg ik alleen bij programma's van Een en Canvas in beeld. Bij de nederlandse zenders niet.

          Reageer


          • #6
            Ik heb dit net even getest en bij mij word er wel aangegeven dat ik de Nederlandse programma's kan afspelen via Chromecast. Mag ik vragen of je TV app helemaal bij is met updates e.d.?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Anette
              Ik heb dit net even getest en bij mij word er wel aangegeven dat ik de Nederlandse programma's kan afspelen via Chromecast. Mag ik vragen of je TV app helemaal bij is met updates e.d.?
              Ik gebruik chrome browser en ga naar tv delta nl, omdat de nieuwe delta app niet werkt op mijn huidige android tablet. Netflix en npo app werken feilloos naar chromecast. Maar vanaf tv.delta.nl niet. Als ik bij de belgen klik op afspelen via cjromecast krijg ik zwart scherm en daarna terug naar overzicht mijn opnames. Bij nederlandse opnames krijg ik die knop niet in beeld en kan dus ook niet eens proberen via chromecast.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Anette
                Ik heb dit net even getest en bij mij word er wel aangegeven dat ik de Nederlandse programma's kan afspelen via Chromecast. Mag ik vragen of je TV app helemaal bij is met updates e.d.?
                Ik heb alle laatste apps van voor chromecast ook tv cast. Daar kan ik een site intypen, dus tv.delta.nl krijg alles netjes in eeld totdat ik wil afspelen, dan moet ik inloggen en er gebeurt dan niets meer. Wel beld op tv dat ik die app gebruik maar dat is alles.

                Reageer


                • #9
                  In het topic 'opgenomen programma's via tv delta afspelen via chromecast werkt NIET' geeft Mapje hierover een goed advies.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X