Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vormgeving van DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Vormgeving van DELTA Interactieve TV

    Beste tester,

    Wij zijn benieuwd hoe jij de vormgeving en het uiterlijk van DELTA Interactieve TV ervaart?

    Deel hieronder jouw bevindingen!

  • #2
    duidelijk contrast. simpel in gebruik. vormgeving vindt ik goed. mis alleen de tijdslijn bij het naar beneden scrollen in de tv gids. je weet dan niet meer waar je zit qua tijd. mijn zoontje is er ook al mee bezig en die kan er ook al mee overweg.

    Reageer


    • #3
      Ziet er best mooi uit en handig zo met de tv gids! Ik vind het wel een verbetering alhoewel ik met de oude lay-out ook goed uit de voeten kon. Nog iets wat me opvalt als je op de laptop kijkt: Het werkt nu gewoon in google chrome want je hebt de silverlight plugin niet meer nodig! Handig, hoef je niet iedere keer de site vanuit internet explorer te benaderen.

      Reageer


      • #4
        Het bevalt mij prima en werkt super, ook via diverse browsers. Het enige nadeel is dat het niet meer werkt op oudere versies van Android, maar daar staat tegenover dat het weer wel via een browser onder Android draait.
        dat is misschien voor een aantal Android-gebruikers niet meteen duidelijk. Iets voor de nieuwsbrief?
        Als de problemen met inloggen van diverse klanten nog snel opgelost kunnen worden, zijn er denk ik heel veel mensen blij met dit nieuwe platform!

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            Dat schuiven kan je doen door te klikken en te draggen (links of rechts dus). Over die tijdbalk ben ik het wel met je eens ja.

            Reageer


            • #7
              waarom is de achtergrond bij sommige zenders zwart en bij andere wit ??

              om een programma te kiezen moet op de tekst van het programma geklikt worden.
              ernaast op de rest van de balk van het programma heeft geen effect.
              [img]0c68d1f5-8b64-4d30-8f3a-34e56e4551f5.jpg[/img]

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                waarom is de achtergrond bij sommige zenders zwart en bij andere wit ??
                De FAQ
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer


                • #9
                  De vormgeving is perfect. Echt. Op verschillende resoluties blijft het beeld super.
                  Echter de dienst zelf laat nog wel heel wat steken vallen.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X