Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

RCS-chat werkt ineens niet meer (App: Google berichten) (DELTA mobiel)

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• RCS-chat werkt ineens niet meer (App: Google berichten) (DELTA mobiel)

Storing RCS-chat? (Zie bijlage)
    Sinds gisteravond 18-12-"24 is de app bezig met:
    Status: Instellen ...
    Bezig: tel. nummer te verifiëren ...

Heb de tel. al een keer opnieuw opgestart, de RCS optie uit/aan gezet, maar nul succes.
    Overigens al een paar keer eerder gehad, maar toen werkte het gewoon weer na 'enige' tijd.
    Maar nu dus niet, iemand een idee?

Ik heb hetzelfde probleem. Aangezien ik een Android Bèta gebruiker ben is nog niet duidelijk of dit door de update komt of door DELTA mobiel.

Reageer

Nou, na maanden is het dan eindelijk duidelijk waarom RCS-chat is gestopt met werken.
      DELTA blijkt, volgens de melding, te zijn gestopt met het aanbieden van RCS-chat. (zie afbeelding)
      Dat hadden ze toch op z'n minst even kunnen laten weten aan hun DELTA-mobiel klanten.

Weer een reden om zeer binnenkort mijn contract bij DELTA-mobiel absoluut niet te verlengen!
      Bijgevoegde bestanden

Reageer

Ik ben al jaren klant van Delta/Zeelandnet en heb inmiddels geaccepteerd dat je van beide bedrijven geen goede communicatie moet verwachten.
        Was in het begin een grote ergernis, en in de loop der jaren is er niets veranderd, ondanks dat ze hier regelmatig door klanten op gewezen worden.
        Jammer dat er wel vaak tijd gevonden wordt om het winnen van één of andere prijs hier te melden en zoiets niet. Het zij zo.
        Laatst bewerkt door anomaly; 23 Mar 2025, 12:12.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
        X