Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Gezochte app - als die bestaat

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Gezochte app - als die bestaat

Regelmatig maak ik gebruik van een zogenaamd goudweegschaaltje onderweg (zo heb ik het tenminste gekocht, nu hoor ik dat het ook gebruikt wordt voor wiet.. daar sta je dan met je weegschaaltje )

Nu zoek ik een app die ik op mijn Galaxy kan zetten, zodat dat weegschaaltje thuis kan blijven.

Ik kan tot nu toe niet vinden wat ik zoek. Wel een weegschaaltje voor boutjes en moertjes, maar dan zit er gelijk weer een functie om de prijs van dat spul te berekenen.
    Da's allemaal te ingewikkeld en onnodig.

Ook zijn er weegschalen voor je gewicht en je BMI te berekenen enz enz

Ik wil alleen weten wat iets - een brief bijvoorbeeld - weegt. Is dat gewoon te simpel misschien?

Weet iemand of dat bestaat?

Kennutnievindu

PS: Ik gebruik alleen Play Store apps.
    Laatst bewerkt door anomaly; 13 Jun 2024, 11:20. Reden: PS toegevoegd

Heb je al eens op google gezocht daar is veel te lezen over deze vraag

Reageer

Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
      Regelmatig maak ik gebruik van een zogenaamd goudweegschaaltje onderweg (zo heb ik het tenminste gekocht, nu hoor ik dat het ook gebruikt wordt voor wiet.. daar sta je dan met je weegschaaltje )

Nu zoek ik een app die ik op mijn Galaxy kan zetten, zodat dat weegschaaltje thuis kan blijven.

Ik kan tot nu toe niet vinden wat ik zoek. Wel een weegschaaltje voor boutjes en moertjes, maar dan zit er gelijk weer een functie om de prijs van dat spul te berekenen.
      Da's allemaal te ingewikkeld en onnodig.

Ook zijn er weegschalen voor je gewicht en je BMI te berekenen enz enz

Ik wil alleen weten wat iets - een brief bijvoorbeeld - weegt. Is dat gewoon te simpel misschien?

Weet iemand of dat bestaat?

Kennutnievindu

PS: Ik gebruik alleen Play Store apps.
      Een Androidtoestel kan toch niet wegen of de omvang van een voorwerp bepalen? Tis maar een vraag?
      Hoe werkt dat dan?

Reageer

BdW: Ik heb begrepen dat het werkt met de druk op je scherm, maar dat komt van een website die zo'n app heeft, maar die niet via Play Store te downloaden is.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht
          Heb je al eens op google gezocht daar is veel te lezen over deze vraag
          Daar heb ik inderdaad op gegoogled, maar kom vaak op vage websites terecht en het gaat vaak over wegen van lichaamsgewicht en het monitoren daarvan, plus bepalen van vetgehalte en BMI.

Da's geen brief

Ik heb er nu 3 geprobeerd via Play Store en ze doen allemaal te veel of vragen geld voor de volledige versie (? en je moet een emailaccount eraan koppelen om af te rekenen )... mijn goudweegschaaltje is al betaald

Dank voor alle reacties tot nu toe

Reageer

Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
            BdW: Ik heb begrepen dat het werkt met de druk op je scherm, maar dat komt van een website die zo'n app heeft, maar die niet via Play Store te downloaden is.
            Aha, zo leer ik ook weer eens iets bij. Ik wist niet dat dit ook al kon met je telefoon.

Reageer

Kan ook best een verkooppraatje zijn hoor... heb het niet geprobeerd 🙄
              Omdat de app niet in de Play Store stond nam ik het al met een korreltje zout.

Maar zoals ik het begreep werd de druk op je scherm door het inwendige van je telefoon (met die app) opgemerkt en dus vertaald naar grammen.

Zou mooi zijn, als het werkte

Even het linkje erbij gezocht: https://scale-for-weight-in-grams-sc...ic.com/android

en
              https://scale-for-weight-in-grams-scale-digital.softonic.nl/android
              Laatst bewerkt door anomaly; 13 Jun 2024, 13:42.

Reageer

Die eerdere was blijkbaar niet voor mijn OS ook.

Een alternatief zou deze zijn, maar die is ook niet voor mijn OS. Ik vermoed dat de apps te oud zijn

https://weight-scale-estimator.softonic.nl/android

Laatst bewerkt door anomaly; 13 Jun 2024, 13:49.

Reageer

Voor Apple was er eentje blijkbaar, maar is geweigerd door de Apple Store

https://www.weegschaal-zaak.nl/Webwi...gebruiken.html

Reageer

https://youtu.be/cw7YDK7ee1A?si=EH3pVlfITeFu9JN_

Misschien kun je hier iets mee

Reageer

Heb het filmpje bekeken en eentje sprint eruit qua nauwkeurigheid: de Scale estimator. Ga ik even bekijken of dit ook met de euro werkt

Rechts van dit filmpje zag ik overigems een filmpje over de iPhone. Heb ik verder niks aan, maar ik was wel nieuwsgierig
                      In dit filmpje zie je een goed werkende app, hoe het werkt en waarom het niet op alle iPhones werkt. Best interessant...

https://www.youtube.com/watch?v=073u_MzjU2E

In ieder geval dank voor de tip!

Reageer

Via Play Store krijg ik hem niet binnen op mijn telefoon, omdat die ingesteld staat op het alleen downloaden via Play Store (dat laat ik ook zo staan) en dit is van Softonic.

Op mijn PC krijg ik de APK-file wel binnen en dat heb ik gescand met Windows Defender. Die vindt geen enge beestjes.
                        Virus Total vindt één keer: Win32.Troj.Admob.a (!!!) in de file.

Ik heb de file via webmail van de PC naar de smartfoontlf gestuurd, gedownload maar niet geopend en geinstalleerd. Heb de download op de smartfoon inmiddels gewist en de prullenbak geleegd.

Lijkt me het verstandigst voor nu, het is maar een weegschaal tenslotte. Daar ga ik het risico niet voor nemen.

Ik hou het dan maar gewoon bij mijn "wiet" weegschaal
                        Laatst bewerkt door anomaly; 13 Jun 2024, 15:57. Reden: één keer toegevoegd

Reageer

Virus Total overzicht APK file (ze zeggen dat het een false positive is:

https://www.virustotal.com/gui/file/...640b77ba068b41

Laatst bewerkt door anomaly; 13 Jun 2024, 16:02. Reden: aanvulling

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                          X