Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Mobiel en iMessage en FaceTime activeren

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta Mobiel en iMessage en FaceTime activeren

    Hallo, het lukt mij maar niet om FaceTime en iMessage te activeren op mijn iPhone. Krijg steeds een foutmelding. Om uit te sluiten waar het probleem zit heb ik ook getest met een andere iPhone. Beide een reset naar fabrieksinstellingen en op beide toestellen dezelfde fout: “Fout bij activeren. Probeer het opnieuw.”

    Daarnaast ook getest met een KPN en een Youfone simkaart en die werkteb probleemloos rondom de activatie op beide toestellen.

    Het lijkt dus ergens rondom Delta te zitten. Ik heb via de app de volgende aanpassingen in de instellingen getest: Plafond aangepast van 0 naar 10 euro, betaalde servicenummers en internationaal bellen ingeschakeld. Dit alles zonder succes/ enig verschil.

    Iemand tips?

  • #2
    Owja, nog een aanvulling: Zowel via 4G als via WiFi getest.

    Reageer


    • #3
      Zojuist contact gehad met Apple, mijn bevindingen gedeeld en nog een aantal tests uitgevoerd. Na afloop gaven zij aan dat het probleem moeten worden gedeeld met Delta en dat van daaruit een oplossing moet worden geboden. Morgen maar even bellen… Via de chat kwam ik niet verder.

      Reageer


      • #4
        Op zondag kun je bellen denk je dat zelf nu?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht
          Op zondag kun je bellen denk je dat zelf nu?
          Op zondag is de technische helpdesk van 10:00 - 16:00 uur telefonisch bereikbaar. Dus ja dat kan.

          Reageer


          • #6
            Laat het resultaat van het gesprek morgen wel even weten… Ben heeeeel benieuwd hoe Delta dit gaat oppakken.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht
              Op zondag kun je bellen denk je dat zelf nu?
              Goedemorgen. Net nieuw op het forum maar lees al een geruime tijd mee.
              Leuke berichten waar je wat aan hebt met zeer goede aanvullende reacties.
              Maar verbaas me ook heel vaak over reacties op topics die kant noch wal raken zoals bovenstaande...
              Ik lach me rot maar erg irritant voor de persoon die de vraag stelt.

              I be back

              Reageer


              • #8
                Misschien een storing bij T-Mobile?
                Heb je de mogelijk om te proberen op kaartje van T-Mobile, Ben, Tele-2 of Simpel?

                Reageer


                • #9
                  Klapstoel Bedankt voor je tip

                  Vanmorgen kwam ik tot het idee om is te proberen om naar een Frans nummer te bellen… Via Google vond ik een nummer van Disney Land Parijs: +33825300500. Kreeg vervolgens te horen: “Deze oproep is niet toegestaan”.
                  BAM! Daarmee dacht ik dus mooi een flinke stap verder te zijn gekomen. Daarop net de klantenservice van Delta gebeld… De medewerkers van Delta Mobiel zijn er niet op zondag…, maar wel via de chat…
                  Chat opgestart en gevraagd of ze wilde meekijken waarom het mij niet lukt om internationaal te bellen. Ze zag eigenlijk direct dat er een instelling niet goed stond. Telefoon moest ik even 30 seconden uitzetten en daarmee zou het zijn opgelost. Na de herstart heb ik weer bovenstaand nummer gebeld… zelfde melding… Vervolgens even met mijn andere telefoon dat nummer gebeld; blijkt dat hele nummer buiten gebruik, hahahaha. Vervolgens even via Maps een willekeurig hotel aangeklikt, gebeld en dat werkte wel. Daarna iMessage geprobeerd opnieuw te activeren en ja hoor, hij doet het

                  Al me al wat rommelig verlopen, maar ondanks dat ik dus buitenbundel kosten kon maken en de schakelaar voor internationaal bellen had ingeschakeld, was het dus niet mogelijk om iMessage te activeren. Wat ze precies hebben omgezet bij Delta weet ik dus niet, maar het weer gelukkig.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X