Hallo, het lukt mij maar niet om FaceTime en iMessage te activeren op mijn iPhone. Krijg steeds een foutmelding. Om uit te sluiten waar het probleem zit heb ik ook getest met een andere iPhone. Beide een reset naar fabrieksinstellingen en op beide toestellen dezelfde fout: “Fout bij activeren. Probeer het opnieuw.”
Daarnaast ook getest met een KPN en een Youfone simkaart en die werkteb probleemloos rondom de activatie op beide toestellen.
Het lijkt dus ergens rondom Delta te zitten. Ik heb via de app de volgende aanpassingen in de instellingen getest: Plafond aangepast van 0 naar 10 euro, betaalde servicenummers en internationaal bellen ingeschakeld. Dit alles zonder succes/ enig verschil.
Iemand tips?
Daarnaast ook getest met een KPN en een Youfone simkaart en die werkteb probleemloos rondom de activatie op beide toestellen.
Het lijkt dus ergens rondom Delta te zitten. Ik heb via de app de volgende aanpassingen in de instellingen getest: Plafond aangepast van 0 naar 10 euro, betaalde servicenummers en internationaal bellen ingeschakeld. Dit alles zonder succes/ enig verschil.
Iemand tips?
Reageer