Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Mobiel via T-mobile ? Nu mail van T-mobile

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta Mobiel via T-mobile ? Nu mail van T-mobile

    Meen dat Delta mobiel gewoon eigenlijk T-Mobile is.

    Maar kreeg nu mail van T-mobile over beheren abonnementen.
    We hebben 2 abonnementen bij Delta, maar zou dit dan ook gelden voor die abonnementen ?

    Kopie:
    Beste klant,

    T-mobile krijgt een update zowel online als in de app.Je kunt nu meerdere abonnementen tegelijk beheren en inloggen gaat met een e-mailadres.Ook kun je nog veiliger inloggen door tweestapsverificatie 2FA aan te zetten.


    Maak een nieuwe login met uw e-mailadres

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groeten,

    T-mobile Klantenservice

    Verwacht zoiets eerder van Delta te krijgen.
    ​​​​​​​

  • #2
    Phishing mail !!?

    Reageer


    • #3
      Weet je niet zeker of dit afkomstig is van T-Mobile neem dan contact op met de service desk van T-Mobile of ze deze mail verstuurt hebben lijkt me sterk want dan zou je naam er boven staan. Bij onzekerheid niet op reageren vooral omdat je eerst moet inloggen. Veiligheid voor alles.

      Reageer


      • #4
        Ter info: https://www.t-mobile.nl/phishing
        Soms worden er valse berichten uit naam van T-Mobile verstuurd. Lees hier wat phishing is en hoe je het herkent. Wij leggen uit wat je moet doen.
        Laatst bewerkt door anomaly; 16 Oct 2022, 14:54.

        Reageer


        • #5
          De tekst uit het mailtje dat cschults kreeg, staat bijna letterlijk op de site van de fraudehelpdesk als voorbeeld van een valse e-mail:

          https://www.fraudehelpdesk.nl/valse-...gt-een-update/

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door RonnyH Bekijk bericht
            De tekst uit het mailtje dat cschults kreeg, staat bijna letterlijk op de site van de fraudehelpdesk als voorbeeld van een valse e-mail:

            https://www.fraudehelpdesk.nl/valse-...gt-een-update/
            Thnx Er staat als afzender bij mij [email protected] vandaar dat ik ging twijfelen en de vraag hier dropte. . Omdat hun site ook t-mobile.nl is.

            In dat voorbeeld staat als afzender tmobile bij mij t-mobile

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
              Ik weet genoeg wat pishing is, maar hoopte via de link die jeplaatste ergens te komen dat ik het bij t-mobile kan melden.
              Maar ik kom op heel andere pagina uit.
              En bij mij was afzender @t-mobile.nl net als de site.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door jan1960 Bekijk bericht
                Weet je niet zeker of dit afkomstig is van T-Mobile neem dan contact op met de service desk van T-Mobile of ze deze mail verstuurt hebben lijkt me sterk want dan zou je naam er boven staan. Bij onzekerheid niet op reageren vooral omdat je eerst moet inloggen. Veiligheid voor alles.
                Ja geprobeerd maar zie geen mailadres van t-mobile, alleen chat en daar geen zin in. Kost vaak teveel tijd. :-)

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door rvansluijs Bekijk bericht
                  Phishing mail !!?
                  Ja daar weet ik alles van, maar afzender is exact als de site naam t-mobile.nl vandaar mijn vraag hier.

                  Reageer


                  • #10
                    Trouwens de link in dat mailtje brengt me naar GOOGLE :-)
                    N.B. Ik weet echt wat ik doe en durfde daarom ook op die link te klikken uiteindelijk.

                    Draai morgen toch weer eens MBAM

                    Reageer


                    • #11
                      Nooit een mail openen die je niet vertrouwt en al helemaal niet op een link klikken hierin.
                      Een scan kan nooit kwaad, maar dan zou ik zelf niet tot morgen wachten en als je het niet vertrouwt gelijk die scan doen..

                      Quote van die site van T-Mobile (de 1e link - phishing):

                      Actuele valse e-mails en sms'jes

                      Hieronder zie je een overzicht van de meeste actuele phishing berichten die bij ons bekend zijn. Heb je een e-mail of sms ontvangen die hieronder niet wordt gemeld? Misschien staat deze al wel op FraudeHelpdesk.nl. Sowieso ontvangen we het bericht graag van je, op [email protected]
                      Laatst bewerkt door anomaly; 17 Oct 2022, 14:13.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X