Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nummerbehoud een ramp bij mobiel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nummerbehoud een ramp bij mobiel

    We zijn met het hele gezin overgestapt van KPN naar delta. Allemaal een iPhone en nummer behoud is een ramp.

    Ten eerste kregen ze allemaal het tijdelijke nummer toegewezen. Na diverse herstarten lukte het bij 3 telefoon het nieuwe nummer aangemeld te krijgen in het toestel.

    Twee daarvan bleven hangen in het iMessage aanmeld protocol. Dat heb ik daar voor nu maar even uitgezet maar is dus niet handig.

    En 1 telefoon weigert het gewoon om het nummerbehoud nummer te krijgen...dus ja dat resulteert in een enorm lange wachttijd voor bellers voordat hij bij mij eindelijk overgaat en iMessage.... tja... das dus niet aan te passen / te gebruiken.

    Bij Delta krijg ik de domme vragen waar niemand op zit te wachten en zeggen ze je moet geduld hebben.... ja.. geduld had ik 10 uur geleden nog, maar na 12 uur begin ik wel een beetje ongeduldig te worden.

    Iemand nog een Tip? Uit aan zetten (met 15 minuten tot 30 minuten wachten) heb ik al paar keer gedaan.
    Heb na 10 uur de sim er maar eens uit getrokken en toestel herstart.
    flightmode helpt ook niets......

    Helpdesk van Delta helpt ook niet(s)

  • #2
    ben pas over gestapt naar delta helemaal geen problemen kreeg een mail dat ik de simkaart kon plaatsen en klaar is kees de volgende dag een mail van mijn oude provyder dat mijn abbo stopte .

    Reageer


    • #3
      Je kunt nog altijd ermee naar een Delta winkel gaan, laat ze het daar dan maar zelf uitzoeken.

      Reageer


      • #4
        Waarom met je mobiel over stappen naar de delta is veel te duur.
        De goedkoopste simonly is Hollandse Nieuwe voor 10 euro in de maand kun je alles

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door buizerd Bekijk bericht
          Waarom met je mobiel over stappen naar de delta is veel te duur.
          De goedkoopste simonly is Hollandse Nieuwe voor 10 euro in de maand kun je alles
          Nou ik vind het wel meevallen de prijs. We zaten bij KPN en nu een stuk goedkoper uit. Maar goed echt vlotjes loopt het nummerbehoud niet :-(

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
            Je kunt nog altijd ermee naar een Delta winkel gaan, laat ze het daar dan maar zelf uitzoeken.
            Goeie tip! Misschien doe ik dat maandag wel. Ik probeer het vandaag nog een keer bij de helpdesk chat.

            Reageer


            • #7
              ooit overgestapt van Delta🤔 naar KPN met nummerbehoud. ging zonder problemen bij KPN
              Alleen delta werkte toen weer eens niet mee.
              Moest er flink achteraan zitten om het nummer mee te nemen🤔🤔🤔

              Reageer


              • #8
                Ik heb voor mijn moeder een mobiel abo met nummerbehoud en een nieuw toestel aangevraagd bij Delta. Zij is al heel lang klant voor internet en tv, zodoende. De nieuwe gsm met simkaart is al een tijdje ontvangen, het nieuwe abonnement zou ingaan dinsdag 30 mei a.s., werd mij verteld bij navraag via de chat bij Delta. Op die dag zou dan ook het nummerbehoud aangevraagd/geactiveerd moeten worden door het invoeren van een 5 cijferige code die via sms op haar nr. wordt verstuurd. Maar, ik vraag mij af: Klopt dat wel? M.a.w.: Wat moet er nu nog precies gebeuren om haar bestaande mobiele nr. (is nu nog Youphone) overgezet te krijgen naar Delta?

                Reageer


                • #9
                  Die code via sms is wel nodig om verder te kunnen.
                  Delta regelt de overstap als ik het goed lees

                  Onder nummerbehoud lees je wat je moet doen op onderstaande website.

                  https://www.delta.nl/klantenservice/...20je%20regelen.

                  onderaan de website kan je op verschillende manieren ook contact opnemen met Delta.

                  Reageer


                  • #10
                    Chouffeke, bedankt voor je reactie. Er is inderdaad een code via sms binnengekomen, maar bij het online ingeven van die code kwam er een foutmelding. Een nieuwe code aangevraagd, maar helaas weer een foutmelding, enz. Toen heb ik via de chat contact met Delta opgenomen, en kreeg te horen dat het abonnement pas dinsdag 30 mei actief wordt en er dan vervolgens weer met een code alsnog nummerbehoud kan worden gerealiseerd. Komt bij mij een beetje vreemd over, dat dit dan pas kan op 30 mei, ik heb zelf het gevoel dat e.e.a. dan te laat wordt doorgegeven aan haar huidige provider (YouFone), maar misschien zie ik dit verkeerd. Ik wacht 30 mei maar af en probeer dit dan in orde te krijgen, maar een goed gevoel heb ik er niet echt bij.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door soundman350 Bekijk bericht
                      Chouffeke, bedankt voor je reactie. Er is inderdaad een code via sms binnengekomen, maar bij het online ingeven van die code kwam er een foutmelding. Een nieuwe code aangevraagd, maar helaas weer een foutmelding, enz. Toen heb ik via de chat contact met Delta opgenomen, en kreeg te horen dat het abonnement pas dinsdag 30 mei actief wordt en er dan vervolgens weer met een code alsnog nummerbehoud kan worden gerealiseerd. Komt bij mij een beetje vreemd over, dat dit dan pas kan op 30 mei, ik heb zelf het gevoel dat e.e.a. dan te laat wordt doorgegeven aan haar huidige provider (YouFone), maar misschien zie ik dit verkeerd. Ik wacht 30 mei maar af en probeer dit dan in orde te krijgen, maar een goed gevoel heb ik er niet echt bij.
                      Als het dan niet lukt gewoon weer in de chat gaan, ze zullen je echt wel verder helpen.
                      Loopt je contract van Youfone al eerder af dan?
                      Dan zou ik dat nog wel even navragen..
                      Succes!

                      Reageer


                      • #12
                        Delta Mobiel.

                        Ik heb Delta Mobiel bij U aangeschaft.
                        De Simkaart heb ik vrijwel direct ontvangen, maar.....Mijn huidige Prepaid provider Yuofone sluit me af op 26 April a.s.
                        Kan ik de simkaart al voor die datum installeren en activeren.?

                        Vr groet.
                        Louis

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door LouisB Bekijk bericht
                          Delta Mobiel.

                          Ik heb Delta Mobiel bij U aangeschaft.
                          De Simkaart heb ik vrijwel direct ontvangen, maar.....Mijn huidige Prepaid provider Yuofone sluit me af op 26 April a.s.
                          Kan ik de simkaart al voor die datum installeren en activeren.?

                          Vr groet.
                          Louis
                          Delta Mobiel leest waarschijnlijk hier niét mee.
                          U kunt beter de klantenservice bellen.
                          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X