Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Esim

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Esim

    Is er Esim beschikbaar bij Delta of duidelijk wanneer dit beschikbaar komt? Wil graag overstappen.

  • #2
    Ben je op zoek naar een dergelijke telefoon met abonnement of wil je alleen weten of deze service door Delta wordt geleverd? Volgens mij wel; T-Mobile (die zelfs dual sim aanbiedt met e-sim) is partner van Delta.

    @ https://www.t-mobile.nl/dual-sim-esim

    Voor de reagluurders:
    E-sim is een digitale simkaart. E-sim werkt hetzelfde als een plastic simkaart, maar zit al ingebouwd in je smartphone of tablet. Je download je e-sim rechtstreeks op je toestel. Nog niet alle toestellen maken gebruik van e-sim.
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 5 Sep 2021, 20:20.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #3
      Kans acht ik gering, Delta Mobiel ondersteunt bv ook geen VoWIFI dus niet alles wat T-Mobile bied heeft Delta Mobiel automatisch ook.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
        Ben je op zoek naar een dergelijke telefoon met abonnement of wil je alleen weten of deze service door Delta wordt geleverd? Volgens mij wel; T-Mobile (die zelfs dual sim aanbiedt met e-sim) is partner van Delta.

        @ [URL]https://www.t-mobile.nl/dual-sim-esim.
        het gaat mij om de service zodat ik mijn iphone met 2 abonnementen (zakelijk én privé) kan gebruiken

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door JohnnyV Bekijk bericht
          het gaat mij om de service zodat ik mijn iphone met 2 abonnementen (zakelijk én privé) kan gebruiken
          Stuur even een e-mailtje naar [email protected]
          Zou je je bevindingen in deze thread met ons willen delen?
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #6
            Bericht verstuurd, ik hou je op de hoogte

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
              Kans acht ik gering, Delta Mobiel ondersteunt bv ook geen VoWIFI dus niet alles wat T-Mobile bied heeft Delta Mobiel automatisch ook.
              Tegenwoordig maak je het onderscheid door ook andere/minder bekende services te leveren dan je conculega's; ook al maken daar (op dat moment dus) weinig mensen gebruik van. Daar zijn een nieuwsbrief of socmed bijvoorbeeld hele sterke tools voor (hint).
              Laatst bewerkt door Webkabouter; 7 Sep 2021, 14:03.
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #8
                Beste,

                Vriendelijk bedankt voor uw e-mail.
                U vraagt ons of E-sim reeds beschikbaar is voor DELTA mobiel.
                Helaas is dit niet geval. Mocht hierin verandering komen dan houden wij uiteraard onze klanten hierin op de hoogte.
                Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


                helaas…..

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door JohnnyV Bekijk bericht
                  helaas…..
                  Ja, dat is het zeker... Bij T-Mobile zelf kun je een eSIM afnemen bij alle sim-only abonnementen en abonnementen met een toestel. Prepaid wordt niet ondersteund. Als je een simkaartje wilt omwisselen voor een eSIM dan betaal je daarvoor eenmalig €5,09.

                  KPN
                  KPN biedt eSIM abonnementen aan bij alle sim-only-abonnementen en abonnementen met toestel. Prepaid wordt niet ondersteund. Wisselen van (fysieke) simkaart is gratis.

                  Simyo
                  Simyo biedt eSIM aan voor alle abonnementen (inclusief het prepaid aanbod). Bestaande klanten kunnen kosteloos hun simkaartje omruilen voor een eSIM.

                  Vodafone
                  Vodafone biedt eSIM abonnementen aan voor sim-only abonnementen. Bestaande klanten kunnen kosteloos een simkaartje omwisselen voor een eSIM.

                  iPhone 12, Samsung Galaxy S20, Motorola Razr
                  Laatst bewerkt door Webkabouter; 9 Oct 2021, 14:26.
                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer


                  • #10
                    De E-Sim komt er binnen een maand aan voor de Apple Watch bij KPN en T-Mobile.
                    Ik neem aan dat Delta Mobiel dit ook snel gaat ondersteunen?

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                      De E-Sim komt er binnen een maand aan voor de Apple Watch bij KPN en T-Mobile.
                      Het gaat hier wel over een Apple Watch 4G, ook wel Apple Watch Cellular of Apple Watch LTE genoemd.
                      Prijzen gemiddeld van EUR349 - EUR559.

                      Voor alle andere modellen moet je een iphone bij de hand hebben.

                      Uitbreiding op mijn eerdere lijstje @ https://support.apple.com/nl-nl/HT209096
                      Laatst bewerkt door Webkabouter; 9 Oct 2021, 14:37.
                      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                      Reageer


                      • #12
                        T Mobile ondersteunt Apple Watch cellular vanaf 5 november 2021.
                        Omdat Delta gebruikt maakt van hetzelfde netwerk zal het denk niet meer lang duren voordat ook Delta en Caiway abonnees hiervan gebruik kunnen
                        maken, denk ik.

                        T-Mobile ondersteunt vanaf 5 november 4G-Apple Watch voor 5 euro per maand - Tablets en telefoons - Nieuws - Tweakers

                        Reageer


                        • #13
                          Titel van Tweakers/HardwareInfo is wat dubieus. Lees: voor 5 Euro per maand extra per maand.
                          Wordt verderop in het artikel ook genoemd.
                          Laatst bewerkt door Webkabouter; 23 Oct 2021, 00:41.
                          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                          Reageer


                          • #14
                            Maar Delta kiest er voor om geen esim aan te bieden, zo kun je toch ook kiezen om daar geen abonnement te nemen?

                            Reageer


                            • #15
                              Delta zal eens een keer met zijn tijd meegaan!
                              Dan bel ik de krant.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X