Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

App

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • App

    Hallo,
    vanmorgen mijn Delta telefoon [ GSM ] kaartje er in gestopt en over gegaan op Delta
    nu zie ik een nieuwe APP op mijn scherm, ik heb wel de Delta App maar er staat ook
    plotseling een vreemde App op ,,ARTA" heeft dit te maken met Delta het ziet er uit als een sim kaartje
    als je er op klikt zie je; ARTA
    ARTA Presence
    ARTA Callback
    vgr; Turfsteker

  • #2
    Hallo Turfsteker, dankjewel voor je vraag! De app (ARTA) die ook geïnstalleerd is heeft te maken met onze simkaart. Dus die kun je gewoon laten staan!

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Ferry;n198548[/QUOTE
      De app (ARTA) die ook geïnstalleerd is heeft te maken met onze simkaart.
      Kun je uitleggen wat je daarmee bedoelt? De instelling van APN/toegangspunt(en) wordt voor de meeste providers beheerd in Verbindingen->Mobiele Netwerken. Daar heb je volgens mij geen app voor nodig.

      Misschien ook goed om dat op de betreffende productpagina te vermelden. Normaliter geeft je als gebruiker toestemming om de/een (1) app te installeren; niet twee, tenzij dat uitdrukkelijk in de beschrijving van een app wordt vermeld. Dat is nu nergens te lezen.
      Laatst bewerkt door Webkabouter; 3 Aug 2021, 18:39.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Turfsteker Bekijk bericht
        Hallo,
        vanmorgen mijn Delta telefoon [ GSM ] kaartje er in gestopt en over gegaan op Delta nu zie ik een nieuwe APP op mijn scherm
        Goede vraag.

        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
          Hallo Turfsteker, dankjewel voor je vraag! De app (ARTA) die ook geïnstalleerd is heeft te maken met onze simkaart. Dus die kun je gewoon laten staan!
          "heeft te maken met onze simkaart" - dat verband was wel duidelijk, maar wat doet die app dan?
          Valt me in ieder geval op dat sinds ik met Delta bel, ik ineens niet meer bereikbaar ben in de auto. Bellers krijgen een voicemail dat de ontvanger van dit gesprek in de auto zit.
          Dat wil ik helemaal niet, ik heb een carkit!

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door FrankT Bekijk bericht

            "heeft te maken met onze simkaart" - dat verband was wel duidelijk, maar wat doet die app dan?
            Ben ook wel benieuwd naar het antwoord.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door FrankT Bekijk bericht

              "heeft te maken met onze simkaart" - dat verband was wel duidelijk, maar wat doet die app dan?
              Valt me in ieder geval op dat sinds ik met Delta bel, ik ineens niet meer bereikbaar ben in de auto. Bellers krijgen een voicemail dat de ontvanger van dit gesprek in de auto zit.
              Dat wil ik helemaal niet, ik heb een carkit!
              Zou wel bijzonder zijn dat die app dat uit zichzelf aanpaste. Kun je dat niet (met de app?) weer uitzetten?

              Reageer


              • #8
                Het is in die app totaal niet duidelijk wat ie doet.
                Dus ook dit aan en uitzetten niet.
                Arta precense kan aan en uit, maar wat het doet? Geen idee.

                Reageer


                • #9
                  Inderdaad wat doet die app. En kan ik hem ook gewoon verwijderen.

                  Reageer


                  • #10
                    En gewoon geen antwoord. lekkere service!

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X