Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mogelijkheden beperkingen mobiel abbo voor kinderen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Mogelijkheden beperkingen mobiel abbo voor kinderen

    Ik wil een mobiel abbo afsluiten voor de telefoon mijn tiener zoon. Ik weet dat KPN een special kids bundel heeft waarbij 0900 nummers en spotify standaard zijn geblokkeerd.
    Levert T mobile (Delta) ook misschien zo'n service?
    Ik begreep dat je de bundel wel kan beperken van Euro 50,-- tot Euro 0,- zodat hij niet met veel kosten zit als hij over zijn bundel heen gaat. Als je aan het max van je bundel zit en ik heb het Euro 0,-- staan wordt dan de snelheid beperkt of kan je dan niet meer bellen?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Deltamark Bekijk bericht
    Ik wil een mobiel abbo afsluiten voor de telefoon mijn tiener zoon. Ik weet dat KPN een special kids bundel heeft waarbij 0900 nummers en spotify standaard zijn geblokkeerd.
    Levert T mobile (Delta) ook misschien zo'n service?
    Ik begreep dat je de bundel wel kan beperken van Euro 50,-- tot Euro 0,- zodat hij niet met veel kosten zit als hij over zijn bundel heen gaat. Als je aan het max van je bundel zit en ik heb het Euro 0,-- staan wordt dan de snelheid beperkt of kan je dan niet meer bellen?
    HI Deltamark , leuk om te lezen dat je een DELTA Mobiel contract overweegt voor jouw zoon. Het is inderdaad mogelijk om het "belplafond" op EUR0,00 buiten de bundel in te stellen. Zodra de bundel volledig is verbruikt worden de bundels "geblokkeerd" en zullen de bundels per de 1e van de volgende maand worden vernieuwd.

    Instellingen voor het blokkeren van servicenummers en premium nummers zijn voor nummers van DELTA Mobiel ook mogelijk.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

      HI Deltamark , leuk om te lezen dat je een DELTA Mobiel contract overweegt voor jouw zoon. Het is inderdaad mogelijk om het "belplafond" op EUR0,00 buiten de bundel in te stellen. Zodra de bundel volledig is verbruikt worden de bundels "geblokkeerd" en zullen de bundels per de 1e van de volgende maand worden vernieuwd.

      Instellingen voor het blokkeren van servicenummers en premium nummers zijn voor nummers van DELTA Mobiel ook mogelijk.
      Bedankt voor de info. Dus buiten de b.v. internet bundel wordt niet de snelheid beperkt maar is er totaal geen data verkeer meer mogelijk? Dat blokkeren van service nummers moet dat via de klantenservice (net als het installeren van die limiet van Euro 0,00) of gaat dat online via een delta mobiel account (app?)?

      Reageer


      • #4
        mijnmobiel.delta.nl account. Onder het kopje Mijn Diensten -> Abonnement -> en dan zie je aan de rechterkant een legenda met schuifjes. Waarbij je voor betaalde servicenummer dit uit kunt zetten.

        Het aanpassen van je belplafond kun je via de chat of telefonisch regelen. Dan kunnen mijn collega's dit voor je in orde maken.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X