Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Hoeveel Gb kan ik per dag gebruiken

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Hoeveel Gb kan ik per dag gebruiken

    Goedendag,

    Ik ben benieuwd wat ik per dag mag verbruiken aan data bij een 30Gb abonnement en wat gebeurt er als ik over de dag limiet of buiten de bundel ga?
    Wij willen op vakantie graag televisie kijken (Chromecast) als we daar zin in hebben.
    We gaan vaak met de camper op pad en staan vaak op plaatsen waar satelliet geen verbinding heeft door bomen enz.
    Waarom is het abonnement bij Delta (30Gb) - met allerlei kortingen - nog steeds duurder dan bij Budget Mobiel (0nbeperkt !), terwijl ze op hetzelfde netwerk (KPN) zitten?
    En waarom krijg is steeds de melding "Oeps..Er gaat iets mis. Ongeldige serveractie. Probeer het opnieuw." Om de paar seconden deze melding....wordt er kriegel van.

    Alvast hartelijk bedankt voor jullie reactie.

    Greetzzz,
    Dree


  • #2
    Oorspronkelijk gepost door arodermond Bekijk bericht
    Goedendag,

    Ik ben benieuwd wat ik per dag mag verbruiken aan data bij een 30Gb abonnement en wat gebeurt er als ik over de dag limiet of buiten de bundel ga?
    Wij willen op vakantie graag televisie kijken (Chromecast) als we daar zin in hebben.
    We gaan vaak met de camper op pad en staan vaak op plaatsen waar satelliet geen verbinding heeft door bomen enz.
    Waarom is het abonnement bij Delta (30Gb) - met allerlei kortingen - nog steeds duurder dan bij Budget Mobiel (0nbeperkt !), terwijl ze op hetzelfde netwerk (KPN) zitten?
    En waarom krijg is steeds de melding "Oeps..Er gaat iets mis. Ongeldige serveractie. Probeer het opnieuw." Om de paar seconden deze melding....wordt er kriegel van.

    Alvast hartelijk bedankt voor jullie reactie.

    Greetzzz,
    Dree
    Delta Mobiel zit op het netwerk van T-Mobile, niet op KPN. Kun je niet beter unlimited data nemen?

    Voor storingen kun je beter bellen naar 0118225575

    Reageer


    • #3
      voorwaarden-voor-redelijk-gebruik-delta-mobiel.pdf

      Reageer


      • #4
        En als het dataverbruik hoger is dan je hebt merk je dat wel aan je rekening, ik geloof dat e.e.a met name in het buitenland behoorlijk in de papieren kan lopen.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X