In de app hebben ze zelfs onder service een topic "Uitleg inflatie correctie" en bij de veelgestelde vragen " Mag Delta zomaar de abonnementsprijzen verhogen?" staat:
De inflatiecorrectie is toegestaan door de Autorititeit Consument & Markt (ACM) als dit staat vermeld in de voorwaarden van je abonnement.
Dit zijn de voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan bij het aangaan van het abonnement.
Goed het contract lezen dus is het advies en of het een gevalletje "ik waardeer mijn klanten" is, is de vraag. Het contract is zodanig van tekst voorzien, dat er weinig mensen dit volledig doorspitten.
Ik heb nu een contract afgesloten bij een andere provider (~1/3 van de prijs -> 10GB, onbeperkt bellen/sms in NL) en dat gaat half juli in.
Afijn, het is in ieder geval "de ervaring met Delta Mobiel",
De inflatiecorrectie is toegestaan door de Autorititeit Consument & Markt (ACM) als dit staat vermeld in de voorwaarden van je abonnement.
Dit zijn de voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan bij het aangaan van het abonnement.
Goed het contract lezen dus is het advies en of het een gevalletje "ik waardeer mijn klanten" is, is de vraag. Het contract is zodanig van tekst voorzien, dat er weinig mensen dit volledig doorspitten.
Ik heb nu een contract afgesloten bij een andere provider (~1/3 van de prijs -> 10GB, onbeperkt bellen/sms in NL) en dat gaat half juli in.
Afijn, het is in ieder geval "de ervaring met Delta Mobiel",
Reageer