Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ervaringen Delta Mobiel

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

In de app hebben ze zelfs onder service een topic "Uitleg inflatie correctie" en bij de veelgestelde vragen " Mag Delta zomaar de abonnementsprijzen verhogen?" staat:

De inflatiecorrectie is toegestaan door de Autorititeit Consument & Markt (ACM) als dit staat vermeld in de voorwaarden van je abonnement.
    Dit zijn de voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan bij het aangaan van het abonnement.

Goed het contract lezen dus is het advies en of het een gevalletje "ik waardeer mijn klanten" is, is de vraag. Het contract is zodanig van tekst voorzien, dat er weinig mensen dit volledig doorspitten.

Ik heb nu een contract afgesloten bij een andere provider (~1/3 van de prijs -> 10GB, onbeperkt bellen/sms in NL) en dat gaat half juli in.

Afijn, het is in ieder geval "de ervaring met Delta Mobiel",

Reageer

Misschien dat Odido alle klanten wil overnemen van Delta en dan betere aanbiedingen kan doen?
      Odido heeft een Android ontvanger en Delta is aan het testen ermee, lees ik.

Reageer

Graag multi-sim en e-sim aanbieden. Ik wil graag mijn e-sim in m'n smartwatch gebruiken en deze koppelen aan m'n gewone simkaart van de GSM met een Delta abonnement. Wanneer is dat nu eens mogelijk?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
        X