Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

4G

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • 4G

    goedemorgen
    sinds maandag overgestapt van T Mobile naar Delta. Met een Samsung telefoon. Met deze telefoon altijd 4G gehad. Sinds maandag met de Delta sim kaart er in enkel H+. Telefoon diverse keren op nieuw op gestart maar helpt niet. Iemand een oplossing?

  • #2
    misschien is er een storing (geweest) bij T-Mobile.

    Reageer


    • #3
      Stuur even een e-mail naar [email protected] Geef hierin je telefoonnummer en klantnummer aan ons door en een link naar dit bericht. Dan kijken mijn collega's dit even voor je na.

      Reageer


      • #4
        Bedankt voor de e-mail. Deze is inmiddels beantwoord.

        Reageer


        • #5
          Ik heb exact hetzelfde probleem. Overgestapt van T-mobile met 4G en nu bij Delta 3G. Ik zal een mail sturen

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door RonalddeGroot Bekijk bericht
            Ik heb exact hetzelfde probleem. Overgestapt van T-mobile met 4G en nu bij Delta 3G. Ik zal een mail sturen
            Heb je e-mail ontvangen en beantwoord.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
              misschien is er een storing (geweest) bij T-Mobile.
              DELTA Mobie is van T-mobile, dus welke bedoel je?

              Wat is de dekking en bereikbaarheid van DELTA Mobiel? Met DELTA Mobiel maak je gebruik van het mobiele netwerk van T-Mobile. Hierdoor heb je het beste mobiele bereik en de hoogste internetsnelheid via het stabiele 4G(+)-netwerk. Dit netwerk werd in 2018 en 2019 uitgeroepen tot beste netwerk van Nederland.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

                Heb je e-mail ontvangen en beantwoord.
                Hi Edwin,

                Bedankt voor je support. Sinds vandaag verschijnt er 4G in het scherm. Ik dacht eerst dat ik het verschil tussen 3G en 4G niet zou merken, maar het gebruik van Waze blijkt onder 3G een stuk minder te zijn.

                Thanks!

                Reageer


                • #9
                  Goed te horen dat het is opgelost. Bedankt voor het melden.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X