Delta Mobiel is inmiddels 6 maanden live, en als klant van het eerste uur loop ik inmiddels regelmatig tegen een zwart gat van informatie betreffende informatie rondom Delta Mobiel.
De huidige website heeft eigenlijk alleen maar een commercieel doel, het verkopen van Delta Mobiel.
Als bestaande klant kan ik echter niets vinden rondom technische vragen zoals ondersteuning voLTE / voWifi , of op een overzichtelijke wijze de tarieven in het buitenland (per wanneer kunnen we trouwens voordelige buitenland pakketten afnemen?)
De ontwikkelingen in de nabije toekomst?
Hoe bepaalde instellingen voor type mobiel?
Kortom, de vrij standaard content waar bestaande klanten behoefte aan hebben? Staat het in de planning om de huidige website te ontwikkelen zodat het meer is dan een sales platform?
De huidige website heeft eigenlijk alleen maar een commercieel doel, het verkopen van Delta Mobiel.
Als bestaande klant kan ik echter niets vinden rondom technische vragen zoals ondersteuning voLTE / voWifi , of op een overzichtelijke wijze de tarieven in het buitenland (per wanneer kunnen we trouwens voordelige buitenland pakketten afnemen?)
De ontwikkelingen in de nabije toekomst?
Hoe bepaalde instellingen voor type mobiel?
Kortom, de vrij standaard content waar bestaande klanten behoefte aan hebben? Staat het in de planning om de huidige website te ontwikkelen zodat het meer is dan een sales platform?
Reageer