Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Mobiel Website (technische) klantvragen / info

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta Mobiel Website (technische) klantvragen / info

    Delta Mobiel is inmiddels 6 maanden live, en als klant van het eerste uur loop ik inmiddels regelmatig tegen een zwart gat van informatie betreffende informatie rondom Delta Mobiel.
    De huidige website heeft eigenlijk alleen maar een commercieel doel, het verkopen van Delta Mobiel.

    Als bestaande klant kan ik echter niets vinden rondom technische vragen zoals ondersteuning voLTE / voWifi , of op een overzichtelijke wijze de tarieven in het buitenland (per wanneer kunnen we trouwens voordelige buitenland pakketten afnemen?)
    De ontwikkelingen in de nabije toekomst?
    Hoe bepaalde instellingen voor type mobiel?

    Kortom, de vrij standaard content waar bestaande klanten behoefte aan hebben? Staat het in de planning om de huidige website te ontwikkelen zodat het meer is dan een sales platform?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door cminning Bekijk bericht
    Delta Mobiel is inmiddels 6 maanden live, en als klant van het eerste uur loop ik inmiddels regelmatig tegen een zwart gat van informatie betreffende informatie rondom Delta Mobiel.
    De huidige website heeft eigenlijk alleen maar een commercieel doel, het verkopen van Delta Mobiel.

    Als bestaande klant kan ik echter niets vinden rondom technische vragen zoals ondersteuning voLTE / voWifi , of op een overzichtelijke wijze de tarieven in het buitenland (per wanneer kunnen we trouwens voordelige buitenland pakketten afnemen?)
    De ontwikkelingen in de nabije toekomst?
    Hoe bepaalde instellingen voor type mobiel?

    Kortom, de vrij standaard content waar bestaande klanten behoefte aan hebben? Staat het in de planning om de huidige website te ontwikkelen zodat het meer is dan een sales platform?
    Bedankt voor jouw interesse!

    Jouw verzoek met betrekking tot voLTE / voWifi heb ik doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling als ter zijne verbeteridee.

    Je kunt hier: https://files.delta.nl/2019/tarieven..._Mobiel_v2.pdf zien wat de tarieven zijn voor Delta Mobiel. Deze zijn te vinden op de website onder: Bekijk hier de tarieven per 1 juli 2019.

    We zijn altijd bezig met de productontwikkeling. Zodra er meer bekend is zullen wij onze klanten hierover inlichten.

    Ik begrijp niet zo goed wat je bedoeld wat je bedoeld met: Hoe bepaalde instellingen voor type mobiel? Kun je dit wat beter uitleggen, dan zal ik ervoor zorgen dat je hier een passend antwoord op krijgt.

    Reageer


    • #3
      Is er ondertussen al meer bekend over voWiFi? Zeker met deltaglasvezel in het buitengebied is dat zeer interessant. Mobiel bereik is doorgaans minder dan in de steden. Voor mij is die optie wel bepalend of ik Delta Mobiel neem. Ik wil geen teruggang in bereikbaarheid.

      Reageer


      • #4
        Volgens mij is Delta Mobiel niets anders dan T-Mobile en daar kon het al :

        https://www.t-mobile.nl/mobiel/4g-wifi-bellen

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Gast Bekijk bericht
          Bedankt voor jouw interesse!
          Misschien toch handig als een een ander persona kiest dan 'gast'. Daar zijn er zoveel van. We hebben dan gelijk een aanspreekpunt mbt deze techniek(en).
          Dank.
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #6

            Reageer


            • #7
              Hi bassie , via DELTA Mobiel is het helaas niet mogelijk om VoWIFI in te stellen.

              Reageer


              • #8
                Jammer... is wel bekend of het op termijn wel mogelijk is?

                bedankt voor het antwoord trouwens

                Reageer


                • #9
                  Vreemd dat voWifi niet kan. Het loopt via het netwerk van T Mobile en dit netwerk ondersteund dit gewoon.
                  Het is bovendien de uitkomst in gebieden waar het bereik niet goed is.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door bassie Bekijk bericht
                    Jammer... is wel bekend of het op termijn wel mogelijk is?

                    bedankt voor het antwoord trouwens
                    Geen dank bassie , op dit moment heb ik helaas nog geen concrete informatie over VoWIFI en de termijn waarop dit wellicht mogelijk is kunnen verkrijgen.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X