Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

delta mobiel extra zenders

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • delta mobiel extra zenders

    Hallo,
    ik heb sinds vorige week delta mobiel, met heel veel extra's, waaronder extra tv zenders.

    Deze zijn tot op heden nog niet actief. Moet ik daar nog iets voor doen?
    En welke tv zenders zijn het eigenlijk allemaal, ze noemen er steeds maar 3 maar zeggen wel dat het er nog meer zijn.

  • #2
    Ik kijk dit graag even voor je na. Kan je mij een e-mail sturen met je klantnummer of postcode huisnummer en geboortedatum van de contractant? Je mag de e-mail richten aan [email protected]

    Het overzicht van de extra zenders vind je via de volgende link. https://www.delta.nl/mobiel/extras
    Laatst bewerkt door Edwinb; 17 Jun 2020, 09:31. Reden: Link aangepast

    Reageer


    • #3
      Ik heb ook geen extra zenders via delta mobiel abonnement. Ik heb u ook een mail gestuurd hierover.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door jeantje Bekijk bericht
        Ik heb ook geen extra zenders via delta mobiel abonnement. Ik heb u ook een mail gestuurd hierover.
        Mail is inmiddels beantwoord. Mochten er nog vragen zijn hoor ik dit graag.

        Reageer


        • #5
          Bedankt voor uw snelle reactie Edwin,
          Alles werkt nu prima!

          Reageer


          • #6
            Welk extra zenderpakket krijg je nou als je Delta mobiel combineert met Delta vast internet?

            Reageer


            • #7
              Dit is het Familiepakket
              Een overzicht van deze extra zenders vind je via de volgende link. https://www.delta.nl/mobiel/extras

              Reageer


              • #8
                Wat jammer dat ik niet meer programma gemist kan kijken voor bbc entertainment. Ik heb een delta mobiel abonnement afgesloten omdat ik vind bbc entertainment zo leuk!

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X