Mijn issue betreft een up to date AppleTV 4K met daarop de Delta tv-app (versie 2.10.4).
De app geeft geen mogelijkheid om alleen mijn favoriete zenders te tonen. Daardoor moet je telkens door alle zenders heen worstelen, ook zenders die niet bij je pakket zitten.
Wat gaat er hier mis? Op elke andere bron (browser, iPhone app) werkt het wel gewoon.
Wat mij opvalt is dat ik niet wordt ingelogd met mijn login, maar met een emailadres bestaande uit een nummer(niet mijn klantnummer)@cloudpvr.nl. Terwijl de andere wel met mijn eigen login zijn ingelogd.
Bellen met de helpdesk kost alleen heel veel belminuten en hun belscript voorziet niet in dit probleem. Ook de 2e lijn medewerkers kunnen niets met mijn vraag, zo lijkt het.
Ben ik nu de enige is de wereld die zich ergert aan deze bug?
Heeft hier op het forum iemand een oplossing?
De app geeft geen mogelijkheid om alleen mijn favoriete zenders te tonen. Daardoor moet je telkens door alle zenders heen worstelen, ook zenders die niet bij je pakket zitten.
Wat gaat er hier mis? Op elke andere bron (browser, iPhone app) werkt het wel gewoon.
Wat mij opvalt is dat ik niet wordt ingelogd met mijn login, maar met een emailadres bestaande uit een nummer(niet mijn klantnummer)@cloudpvr.nl. Terwijl de andere wel met mijn eigen login zijn ingelogd.
Bellen met de helpdesk kost alleen heel veel belminuten en hun belscript voorziet niet in dit probleem. Ook de 2e lijn medewerkers kunnen niets met mijn vraag, zo lijkt het.
Ben ik nu de enige is de wereld die zich ergert aan deze bug?
Heeft hier op het forum iemand een oplossing?
Reageer