Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Opgenomen programmas niet te bekijken

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Opgenomen programmas niet te bekijken

Mijn zoons gebruiken vaak 2 features van het Delta abonnenment door elkaar: opgenomen programma's bekijken en filmpjes bekijken op youtube. Het probleem is dat als je via youtube een filmpje afspeelt je daarna geen opname meer kunt bekijken. Kunt u dit voor ons softwarematig oplossen?

Je kunt dit naspelen als volgt:
    1) app > youtube > filmpje afspelen
    2) TV en Delta box uitzetten
    3) TV en Delta box aanzetten
    4) opnames > opgenomen

De opgenomen knop reageert niet meer.

Ik heb hiermee wat getest en de oorzaak blijk te zitten in dit de televisie en Delta box worden uitgezet na het afspelen van een youtube filmpje. Daarna komt de delta box in een toestand waarin het menu niet meer reageert als je op opgenomen klik.

Als ik na het bekijken van een youtube filmpje youtube netjes afsluit op de box (met exit). Dan blijft het daarna wel werken.

Dit is een gebruiker helpt gebruikers forum, dus niemand van Delta zal hierop reageren.

Reageer

Het begin al met welke box... Androidbox, Kamai, Aria?

Reageer

paulsp

Je schrijft Ik heb hiermee wat getest en de oorzaak blijk te zitten in dit de televisie en Delta box worden uitgezet na het afspelen van een youtube filmpje. Daarna komt de delta box in een toestand waarin het menu niet meer reageert als je op opgenomen klik.

Als ik na het bekijken van een youtube filmpje youtube netjes afsluit op de box (met exit). Dan blijft het daarna wel werken.
        Maar dan is het probleem toch opgelost?

Reageer

De box is van het merk amino.

Reageer

Het probleem is niet opgelost. De workaround is bekend namelijk het goed sluiten van YouTube. Maar, dat krijg ik bij mijn zoons niet erin en zou ook niet nodig moeten zijn. De echt oplossing is wat mij betreft dat het na het uitzetten van de box ook nog werkt.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door paulsp Bekijk bericht
              Het probleem is niet opgelost. De workaround is bekend namelijk het goed sluiten van YouTube. Maar, dat krijg ik bij mijn zoons niet erin en zou ook niet nodig moeten zijn. De echt oplossing is wat mij betreft dat het na het uitzetten van de box ook nog werkt.
              Tja, als de workaround oftewel een momentele oplossing er niet in gaat houd het een beetje op denk ik.
              Want als het een software probleem is zal dat niet zo maar op te lossen zijn.
              Maar ik zou kontakt opnemen met de klantenservice die kunnen je wellicht verder helpen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door paulsp Bekijk bericht
                Het probleem is gevonden en is opgelost in software versie 20.2.106.4_build1. Deze wordt inmiddels stapsgewijs uitgerold naar klanten.

Reageer

Super, het is inderdaad gefixt! Bedankt

Is dit nou toeval dat dit nu gefixt is, of was het een nieuwe probleem?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                  X