Mijn zoons gebruiken vaak 2 features van het Delta abonnenment door elkaar: opgenomen programma's bekijken en filmpjes bekijken op youtube. Het probleem is dat als je via youtube een filmpje afspeelt je daarna geen opname meer kunt bekijken. Kunt u dit voor ons softwarematig oplossen?
Je kunt dit naspelen als volgt:
1) app > youtube > filmpje afspelen
2) TV en Delta box uitzetten
3) TV en Delta box aanzetten
4) opnames > opgenomen
De opgenomen knop reageert niet meer.
Ik heb hiermee wat getest en de oorzaak blijk te zitten in dit de televisie en Delta box worden uitgezet na het afspelen van een youtube filmpje. Daarna komt de delta box in een toestand waarin het menu niet meer reageert als je op opgenomen klik.
Als ik na het bekijken van een youtube filmpje youtube netjes afsluit op de box (met exit). Dan blijft het daarna wel werken.
Je kunt dit naspelen als volgt:
1) app > youtube > filmpje afspelen
2) TV en Delta box uitzetten
3) TV en Delta box aanzetten
4) opnames > opgenomen
De opgenomen knop reageert niet meer.
Ik heb hiermee wat getest en de oorzaak blijk te zitten in dit de televisie en Delta box worden uitgezet na het afspelen van een youtube filmpje. Daarna komt de delta box in een toestand waarin het menu niet meer reageert als je op opgenomen klik.
Als ik na het bekijken van een youtube filmpje youtube netjes afsluit op de box (met exit). Dan blijft het daarna wel werken.
Reageer