Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Opgenomen programma’s op ned 3 kan ik niet meer vooruit spoelen.

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Opgenomen programma’s op ned 3 kan ik niet meer vooruit spoelen.

Hallo,

Sinds kort kan ik opgenomen programma’s op ned 3 niet meer vooruit spoelen.
    nb. Ook programma gemist heeft dit.
    Als ik dit doe en druk weer op play, begint het weer van af start.
    Ik heb de kamai al eens opnieuw gestart, maar dit helpt niet.
    Is dit een bekent probleem?
    Laatst bewerkt door Fransje; 5 Feb 2025, 21:52.

Zit niet in de LG Smart TV app.

Reageer

Kamai, Android, AppleTV, LG, Androidbox?

Reageer

Het betreft de kamai 7.(zoals vermeld)
        En als je het programma hebt gestopt, kun je later ook niet meer hervatten op het punt van de stop. Het programma start weer van vooraf aan.
        Gisteravond nog effe geprobeerd op andere zender (sbs6) en daar gaat het wel goed, op hervatten na.
        Eerder opgenomen programma’s, van weken geleden, hebben geen probleem.
        In de delta app op ipad werkt het wel normaal.

Reageer

Hier precies hetzelfde met opgenomen programma's van Nederland 1.

Reageer

Wellicht is dit een puntje van aandacht voor de DELTA-TV-team technici?

Reageer

Hier hetzelfde probleem bij een programma dat bezig is, kijken vanaf het begin. Bij vooruitspoelen begint hij weer bij het begin.

Reageer

Nu valt het NOS journaal van 6 en 5 uur niet meer te bekijken via Gemist.

Reageer

Lastig, maar er zal een reden voor zijn.

Reageer

Best of Pop NPO1 niet te bekijken via gemist en opname.
                    Laatst bewerkt door driepinter; 7 Feb 2025, 06:39.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                      Best of Pop NPO1 niet te bekijken via gemist en opname.
                      Volgens mij zijn er werkzaamheden gaande. Laten we maar even afwachten.
                      Erg vervelend allemaal. Hoe dan ook snap ik sommige mensen hier niet die dan maar gaan roepen dat KPN zo veel beter is etc.
                      KPN had de afgelopen maand ook een dikke storing. Bij elke provider is er wel eens iets.

Over het algemeen ben ik goed tevreden over het tv product van Delta en ik lees ook veel Ziggo-abonnees die overstappen naar Delta die tevreden zijn.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Volgens mij zijn er werkzaamheden gaande. Laten we maar even afwachten.
                        Erg vervelend allemaal. Hoe dan ook snap ik sommige mensen hier niet die dan maar gaan roepen dat KPN zo veel beter is etc.
                        KPN had de afgelopen maand ook een dikke storing. Bij elke provider is er wel eens iets.

Over het algemeen ben ik goed tevreden over het tv product van Delta en ik lees ook veel Ziggo-abonnees die overstappen naar Delta die tevreden zijn.
                        Als er werkzaamheden zijn ,dan is het aan de Provider om dit zelf te melden ,en niet Jij, Maar ik zie niks verschijnen van de provider ,en Het hele forum staat vol met meldingen ,dat dit het niet doet en dat doet het niet Reclame van de Providers kant is het in elk geval niet Beetje openheid van zaken zal hier zeker geen kwaad doen op dit forum

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                          Lastig, maar er zal een reden voor zijn.
                          Er is een oorzaak, maar wat is de verklaring van die oorzaak (=reden)?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door spunsjketa Bekijk bericht

Er is een oorzaak, maar wat is de verklaring van die oorzaak (=reden)?
                            Is dat belangrijk als je er zelf geen last van hebt?
                            Trouwens alles heeft een reden....toch, kun je dus bij elk hier gemeld probleem antwoorden, als je persé overal op wilt reageren!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

Als er werkzaamheden zijn ,dan is het aan de Provider om dit zelf te melden ,en niet Jij, Maar ik zie niks verschijnen van de provider ,en Het hele forum staat vol met meldingen ,dat dit het niet doet en dat doet het niet Reclame van de Providers kant is het in elk geval niet Beetje openheid van zaken zal hier zeker geen kwaad doen op dit forum
                              Zeker, dat is met betrekking tot enkele problemen ook gedaan.
                              Men leest hier echt wel mee en men zal dus ook echt wel bezig zijn om de zaken op te lossen.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...