Heb de Amigo 7x v3. Alles staat goed. Bitstream op mijn lg oled ook aan bij geluid. Op de interactieve ontvanger ook. Echter is de dolby kwaliteit geen 5.0 dolby maar gewoon in mhc pcm stereo geluid. Delta adverteert wel met dat ze zenders als een sbs 6, rtl 5 e.d in dolby uitzenden. Wanneer zal dit eens gefixt worden?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
geen dolby geluid
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk berichtHeb de Amigo 7x v3. Alles staat goed. Bitstream op mijn lg oled ook aan bij geluid. Op de interactieve ontvanger ook. Echter is de dolby kwaliteit geen 5.0 dolby maar gewoon in mhc pcm stereo geluid. Delta adverteert wel met dat ze zenders als een sbs 6, rtl 5 e.d in dolby uitzenden. Wanneer zal dit eens gefixt worden?
Staan de instellingen op je HDMI poort op je tv wel op output Dolby? Ik kam dat bij Samsung instellen per HDMI poort,
En staat in de Amigo HDMI CEC aan?
-
Oorspronkelijk gepost door Do60
Staat allemaal aan maat. Ja staat op bitstream. Want pcm is stereo. 5.1 geeft hij wel aan. maar is niet digitaal. gewoon stereo geluid. Dus zet hem gewoon lekker op nederlands, en geen nederlands dolby, tering zacht ook!
Tenminste op mijn Sansung wel,
verder wil ik wel hulpvaardig zijn, maar krijg rode vlekken in de nek vanwege de wijze waarop je hier goedwillende hulp aanspreekt.
Ik ben niet je maat en ook geen”gastje”.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Do60
Laat maar lekker! Hdmi moet wel op bitstream staan, aangezien pcm stereo is! Geluidsaudio e.d staat allemaal goed en op automatisch. Het is gewoon geen dolby kerel! En dat jij rode vlekken in je nek krijgt, i dont care. Ik maak zelf uit wat ik zeg! Neem niet alles zo letterlijk man. Daarbij ben jij altijd degene die met iedreen ruzie zoekt! En met je lul verhalen, dat je eerst altijd liep te zeiken van beeld is drama, en 1 dag later vind je het weer top. En 3 dagen later is het weer niks. MPS syndroom waarschijnlijk. Fijne avond!
- 5 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
Mooi, je zoekt het maar uit verder dan. Je wilt zelf uitmaken wat je zegt, dikke prima, maar dan moet je ook accepteren dat sommige mensen daar niet van gediend zijn. Succes met je forumgebruik verder; probeer voor de grap eens op tweakers forum of je het daar lang uithoudt...daar hebben ze nl. wel antwoorden, maar ik gok dat je ze niet krijgt en dat je binnen 1 week geband wordt. Forumtokkie moet in de van Dale!
- 3 Likes
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer