Beste gebruikers, ik heb regelmatig een sneeuwbeeld als ik de kamai ontvanger aanzet. Sneeuwt op alle zenders. Als ik de stekker eruit haal en weer opnieuw opstart is het weer goed. Helpdesk heeft al van alles geprobeerd. Nieuwe gestuurd, reboot, fabrieksinstellingen maar het blijft terugkomen. Niet altijd maar wel paar keer per week. Het gebeurt als de ontvanger uit is gezet en dan met de ab weer aan. Ontvanger is verbonden met kabel. Wie herkent dit probleem en wat is de oplossing
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Sneeuwbeeld Kamai 4K ontvanger
Samenvouwen
X
-
Bron is wel goed. Als ik handmatig bronnen selecteer krijg ik ook bij geen enkele sneeuw. De helpdesk geeft aan dat het mogelijk aan de HDMI kabel ligt of aan de kabel van de ontvanger met het modem. Lijkt me raar want zoals ik aangaf als er een sneeuw beeld is en ik haal de ontvanger van de stroom dan doet hij het weer en ik die tijd is er aan de kabel opstelling niets veranderd.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Beugel Bekijk berichtBron is wel goed. Als ik handmatig bronnen selecteer krijg ik ook bij geen enkele sneeuw. De helpdesk geeft aan dat het mogelijk aan de HDMI kabel ligt of aan de kabel van de ontvanger met het modem. Lijkt me raar want zoals ik aangaf als er een sneeuw beeld is en ik haal de ontvanger van de stroom dan doet hij het weer en ik die tijd is er aan de kabel opstelling niets veranderd.
Reageer
-
- 1 Like
Reageer
-
Dank voor al jullie berichten en het meedenken. Het betreft de kamai. driepinter. Ik zie alleen een sneeuwbeeld maar nergens een error melding. Soms wordt het sneeuw beeld heel even onderbroken door een zwart beeld. Het lijkt alsof hij dan even verbinding probeert te maken maar dat lukt dan niet.
- 2 Likes
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer