Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Sneeuwbeeld Kamai 4K ontvanger

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Sneeuwbeeld Kamai 4K ontvanger

Beste gebruikers, ik heb regelmatig een sneeuwbeeld als ik de kamai ontvanger aanzet. Sneeuwt op alle zenders. Als ik de stekker eruit haal en weer opnieuw opstart is het weer goed. Helpdesk heeft al van alles geprobeerd. Nieuwe gestuurd, reboot, fabrieksinstellingen maar het blijft terugkomen. Niet altijd maar wel paar keer per week. Het gebeurt als de ontvanger uit is gezet en dan met de ab weer aan. Ontvanger is verbonden met kabel. Wie herkent dit probleem en wat is de oplossing

Beste Beugel,

Het lijkt er op dat je tv niet naar de juiste bron gaat (HDMI)
    Zou je dat eens na kunnen kijken als je sneeuw hebt of de juiste bron is geselecteerd.

Reageer

Bron is wel goed. Als ik handmatig bronnen selecteer krijg ik ook bij geen enkele sneeuw. De helpdesk geeft aan dat het mogelijk aan de HDMI kabel ligt of aan de kabel van de ontvanger met het modem. Lijkt me raar want zoals ik aangaf als er een sneeuw beeld is en ik haal de ontvanger van de stroom dan doet hij het weer en ik die tijd is er aan de kabel opstelling niets veranderd.

Reageer

Misschien kan je je computer monitor eens proberen , vooropgesteld dat deze over hdmi beschikt.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Beugel Bekijk bericht
          Bron is wel goed. Als ik handmatig bronnen selecteer krijg ik ook bij geen enkele sneeuw. De helpdesk geeft aan dat het mogelijk aan de HDMI kabel ligt of aan de kabel van de ontvanger met het modem. Lijkt me raar want zoals ik aangaf als er een sneeuw beeld is en ik haal de ontvanger van de stroom dan doet hij het weer en ik die tijd is er aan de kabel opstelling niets veranderd.
          Dit gaat neem ik aan over de Humax…

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
            Dit gaat neem ik aan over de Humax…
            ...?...

Reageer

Een sneeuw beeld bij een Kamai kun je ook krijgen door een network-error.

Maar dan geeft hij deze melding ook duidelijk aan.

Dus of je netwerkkabel vervangen en/of de internetverbinding in je modem is niet stabiel.

Reageer

Dank voor al jullie berichten en het meedenken. Het betreft de kamai. driepinter. Ik zie alleen een sneeuwbeeld maar nergens een error melding. Soms wordt het sneeuw beeld heel even onderbroken door een zwart beeld. Het lijkt alsof hij dan even verbinding probeert te maken maar dat lukt dan niet.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                X