Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

LG WebOS app

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• LG WebOS app

DELTA-TV-team

​​​​​​​De nieuwe WebOS v2.7.3 app werkt toch niet helemaal lekker.

Ik heb nu al twee keer bij Gemist gehad dat de bediening (controls) ineens kwijt zijn.

Daar valt omheen te werken door op de terug toets te drukken en weer te hervatten dan verschijnt weer de bediening.

Maar dit is eigenlijk niet de bedoeling natuurlijk.

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    DELTA-TV-team

De nieuwe WebOS v2.7.3 app werkt toch niet helemaal lekker.

Ik heb nu al twee keer bij Gemist gehad dat de bediening (controls) ineens kwijt zijn.

Daar valt omheen te werken door op de terug toets te drukken en weer te hervatten dan verschijnt weer de bediening.

Maar dit is eigenlijk niet de bedoeling natuurlijk.
    Dank voor het doorgeven

Reageer

Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

Dank voor het doorgeven
      Ik heb gister de update gedaan ook webos en bij mij werkt de bediening doorspoelen, pauzeren etc ook NIET na kiezen voor terug en hervatten.
      bij opgenomen programma's voornamelijk.

Reageer

Wij hebben sinds een maand ongeveer dat terug kijken regelmatig niet werkt. Hij begint dan, en springt vervolgens weer terug. Je kan dan kiezen om opnieuw te starten maar blijft in een loop zitten. Herstart van de app helpt dan helaas niet.
        Ook de bediening werkt regelmatig niet of hij hapert.

Reageer

ps, wat is eigenlijk de reden dat alleen WebOS 5.0+ wordt ondersteund, waarom niet ook versie 4.0? (mijn 2019 toestel valt daar dus net buiten)

Heeft dat met beveiliging/DRM te maken, of een andere specifieke reden?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door wjharing Bekijk bericht
            ps, wat is eigenlijk de reden dat alleen WebOS 5.0+ wordt ondersteund, waarom niet ook versie 4.0? (mijn 2019 toestel valt daar dus net buiten)

Heeft dat met beveiliging/DRM te maken, of een andere specifieke reden?
            Hier kun je er wat meer over lezen :

Delta Smart TV apps (test) - ZeelandNet Serviceforum

Reageer

Hier kun je er wat meer over lezen :

Delta Smart TV apps (test) - ZeelandNet Serviceforum
              Bedankt voor de link. Helaas geeft het nog niet echt antwoord op mijn vraag.

Via de link, heeft Delta het nog over LG toestellen vanaf 2019 (dus webOS 4)
              Maar een paar pagina's later berichten ze over toestellen vanaf 2020 (webOS 5):
              https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...e%20DELTA%20en

De echte reden is mij nog niet duidelijk, anders dan een wat marginale uitleg van het garanderen van een goede kijkervaring. Ik kan vertellen dat Netflix en andere streaming apps op WebOS 4 ook goed draaien, dus dat zou het probleem niet moeten zijn lijkt me.

DELTA-TV-team kunnen jullie hier nog iets verder verduidelijken (of liever de app naar WebOS4 zetten, en zo een hele rits kijkers ontzien van een extra settopbox)?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door wjharing Bekijk bericht

Bedankt voor de link. Helaas geeft het nog niet echt antwoord op mijn vraag.

Via de link, heeft Delta het nog over LG toestellen vanaf 2019 (dus webOS 4)
                Maar een paar pagina's later berichten ze over toestellen vanaf 2020 (webOS 5):
                https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...e%20DELTA%20en

De echte reden is mij nog niet duidelijk, anders dan een wat marginale uitleg van het garanderen van een goede kijkervaring. Ik kan vertellen dat Netflix en andere streaming apps op WebOS 4 ook goed draaien, dus dat zou het probleem niet moeten zijn lijkt me.

DELTA-TV-team kunnen jullie hier nog iets verder verduidelijken (of liever de app naar WebOS4 zetten, en zo een hele rits kijkers ontzien van een extra settopbox)?
                We hebben destijds webOS4 nog wel geprobeerd intern, maar de performance was echt te beperkt, dus besloten bij WebOS5 en hoger te blijven. TV-SoCs (System on Chip) lopen qua ontwikkeling altijd wat achter op bijv de SoC's die in mobiele apparaten worden gebruikt. Vaak is dit een kostendriver.

Vwb jaartallen heb je gelijk en is het 2020 WebOS5 en hoger.
                Hier nog een linkje ter info naar de jaartallen en OS versies op het dev portal van LG. https://webostv.developer.lge.com/de...and-web-engine

Ik zie regelmatig berichten over het wel goed kunnen streamen van andere streaming diensten, en hier moet ene kleine nuance worden gemaakt. De vergelijking met oa Netflix gaat niet helemaal op. Een film oid streamen is iets anders dan een live lineaire TV uitzending, immers de film is in zijn geheel compleet, bewerkt en geschikt gemaakt in diverse formaten voor de diverse play-out platformen. Voor live uitzendingen gebeurd dit bijna direct en is continue een afweging tussen het moment van bufferen (en onder andere grootte van pakketten) en de tijdigheid van uitzending. De verwerking van type DRM speelt hier ook een rol in. De vergelijking is niet helemaal terecht. Gebruiksvriendelijkheid en kwaliteit staat wat mij betreft bovenaan voor onze klanten.

Reageer

ah, bedankt voor de uitleg, dat is nu duidelijk.

(inderdaad erg jammer dat tv-fabrikanten vooral een aantal jaren geleden iets te krenterig waren mbt hun procesoren.)

Reageer

Ondertiteling wordt dubbel weergeven (erboven) op de LG WebOS tv app en knippert continu.

Dit is zowel bij Live, Gemist als bij Opnames het geval.

Waardoor het op den duur behoorlijk lastig kan worden.

Reageer

We hebben destijds webOS4 nog wel geprobeerd intern, maar de performance was echt te beperkt, dus besloten bij WebOS5 en hoger te blijven. TV-SoCs (System on Chip) lopen qua ontwikkeling altijd wat achter op bijv de SoC's die in mobiele apparaten worden gebruikt. Vaak is dit een kostendriver.

klanten.
                      Is allemaal leuk en aardig. Vorige versie had mankement, dat als je even wilde pauzeren o.i.d. je eerst terug knop op afstandsbedienig moest drukken, dan hetvatten. Daaran werkte de extra mogelijkh3den goed. Na de laatste update werkt zelfs dat niet meer. Wil je pauzeren ka alleen via terug knop en dan hervatten. Vooruit achteruit spelen is onmogelijk. Bij de npo app werkt dit feilloos maar de delta webos dus niet. Al gemeld via chat en hier, maar geen reactie, geen actihe.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door cschults Bekijk bericht
                        Is allemaal leuk en aardig. Vorige versie had mankement, dat als je even wilde pauzeren o.i.d. je eerst terug knop op afstandsbedienig moest drukken, dan hetvatten. Daaran werkte de extra mogelijkh3den goed. Na de laatste update werkt zelfs dat niet meer. Wil je pauzeren ka alleen via terug knop en dan hervatten. Vooruit achteruit spelen is onmogelijk. Bij de npo app werkt dit feilloos maar de delta webos dus niet. Al gemeld via chat en hier, maar geen reactie, geen actihe.
                        We hebben een update richting LG gestuurd waarin dit is gefixed. Er is een hele kleine kans dat LG deze nog voor de kerst goedkeurt. Wat je tijdelijk kunt doen is het video item starten met de knop (het balletje in de "dpad" in te drukken) als selectie methode dan zijn de controls om te spoelen wel beschikbaar.

Reageer

We hebben een update richting LG gestuurd waarin dit is gefixed. Er is een hele kleine kans dat LG deze nog voor de kerst goedkeurt. Wat je tijdelijk kunt doen is het video item starten met de knop (het balletje in de "dpad" in te drukken) als selectie methode dan zijn de controls om te spoelen wel beschikbaar.
                          Kwam vanavond melding, app bijwerken. Zo te zien op eerste gezicht prima in orde. Knoppen voor pauzeren/stoppen etc komen in beeld. De stop knop werkt en weer verder kijekn (zeg maar) ook. Dus alle vertrouwen dat alles nu goed werkt.

TOP EN FIJNE DAGEN
                          Laatst bewerkt door cschults; 23 Dec 2024, 22:22.

Reageer

De nieuwe WebOS v2.9.4 app is vanmorgen uitgerold.

DELTA-TV-team

Is er al enig zicht wanneer Dolby en de Radio kanalen beschikbaar zijn voor WebOS ?
                            Laatst bewerkt door driepinter; 28 Feb 2025, 15:29.

Reageer

De nieuwe WebOS v2.9.2 app is vanmorgen uitgerold.

DELTA-TV-team

Is er al enig zicht wanneer Dolby en de Radio kanalen beschikbaar zijn voor WebOS ?
                              Idem voor Tizen

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X