Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Steeds Bugs in kamai

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Steeds Bugs in kamai

Hallo,

was even benieuwd of meer mensen het ervaren… na de update kon ik ineens het volume van m’n kamai niet meer regelen. De klantenservice wist er geen raad mee, monteur over de vloer en alles gehad, uiteindelijk nieuwe kamai gekregen en die deed het wel.

bij de nieuwe kamai heb ik regelmatig dat als ik hem uit zet dat hij niet uit gaat, maar bevriest… het volgende euvel…

ligt het aan mij of wordt het alleen maar instabieler ? Nooit problemen gehad, maar de laatste maanden… 🤷‍♂️

Oorspronkelijk gepost door M@tthijs Bekijk bericht
    Hallo,

was even benieuwd of meer mensen het ervaren… na de update kon ik ineens het volume van m’n kamai niet meer regelen. De klantenservice wist er geen raad mee, monteur over de vloer en alles gehad, uiteindelijk nieuwe kamai gekregen en die deed het wel.

bij de nieuwe kamai heb ik regelmatig dat als ik hem uit zet dat hij niet uit gaat, maar bevriest… het volgende euvel…

ligt het aan mij of wordt het alleen maar instabieler ? Nooit problemen gehad, maar de laatste maanden… 🤷‍♂️
    De nieuwe even via het instellingenmenu herstarten.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
    X