Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Inloggen webtv/ tv app

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Inloggen webtv/ tv app

Sinds vandaag weer een jaartje Delta en het enige dat niet lijkt te 'willen' is inloggen op de tv-app op web, telefoon en Chromecast. Wachtwoord van 'Mijn Delta' account twee keer veranderd, no dice. Iemand die hier iets verstandigs over kan zeggen? Anders morgen eens even bellen.

Dat schrikt iedere keer weer van je 🤣🤣

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
      Sinds vandaag weer een jaartje Delta en het enige dat niet lijkt te 'willen' is inloggen op de tv-app op web, telefoon en Chromecast. Wachtwoord van 'Mijn Delta' account twee keer veranderd, no dice. Iemand die hier iets verstandigs over kan zeggen? Anders morgen eens even bellen.
      Volgens mij duurt het even voordat je wachtwoord overal is doorgevoerd.

Reageer

Wat is je ip-adres toch niet toevallig een cgnat adres ?

Werkt inloggen ook niet over 5G.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          Wat is je ip-adres toch niet toevallig een cgnat adres ?

Werkt inloggen ook niet over 5G.
          Goeie. Ga ik nu proberen. Cgnat staat uit.
          Update: op 5g lukt het ook niet.
          Update: Omdat de stb wel werkt en inloggen op mijn delta ook werkt, heeft klantenservice een ticket aangemaakt want dit is niet even aan de telefoon te fixen. Ik dacht nog even dat ik in een ip-range zat die vorige week nog van iemand anders was of zo, maar dat kan het ook niet zijn. Even afwachten.
          11:08 mail van aangemaakte ticket, 11:30 mail dat het verholpen was. En het werkte! Op zaterdag!
          Laatst bewerkt door Koeba; 14 Sep 2024, 14:39.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
          X