Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Beëindiging apps Delta TV decoder

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Beëindiging apps Delta TV decoder

Beëindiging apps op de IPTV ontvanger - Per Oktober a.s. stoppen we met het aanbieden van de apps van andere aanbieders op onze Interactieve TV ontvangers (Aria710 , Aria7x, Kamai7x, Kamai 6x). Reden hiervoor is dat de leveranciers en ontwikkelaars van deze apps niet langer meer bijwerken/ondersteunen en daarmee een goede werking niet gegarandeerd kan worden.

De Dumpert app stopt in September. De Youtube app blijft voorlopig op deze ontvangers beschikbaar.

Modernere alternatieven voor huidige apps:

Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2024-09-10 074136.png
Bekeken: 1167
Grootte: 83,2 Kb
ID: 309532
    Laatst bewerkt door driepinter; 10 Sep 2024, 07:43.

Word het toch onderhand tijd voor die nieuwe Android TV decoder

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Word het toch onderhand tijd voor die nieuwe Android TV decoder
      Yep, kom maar op! DELTA-TV-team
      Bij vrienden de KPN TV+ Androidbox kunnen testen, bevalt prima.
      Nou heeft KPN heel wat diepere zakken, maar hoop doet leven!
      Laatst bewerkt door Koeba; 10 Sep 2024, 09:06.

Reageer

Toch wel wederom een dieptepunt in hun dienstverlening. Delta gaat qua tv niveau echt naar het C-segment terwijl het de duurste provider is.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
          Toch wel wederom een dieptepunt in hun dienstverlening. Delta gaat qua tv niveau echt naar het C-segment terwijl het de duurste provider is.
          Ok, hoe vaak heb jij die apps gebruikt dan? Iedere dag? Ik heb een Smart-TV waar ik dezelfde apps werkend heb en ik schakel wanneer ik de Kamai gebruik daar naar over.
          Het voordeel van een Androidbox is dat je niet hoeft te schakelen, maar de apps op de box aanwezig zijn.

Ik weet, ik lijk me tegen te spreken, maar de opzet van de Kamai nodigt niet uit de apps te gebruiken.
          En wanneer ondersteuning wegvalt, dan zal er inderdaad (langzaam) gekeken worden naar het alternatief.
          We zullen dus netjes moeten wachten tot de Androidbox goed genoeg is voor live-gang en dan nog zal er wel een uitrolschema zijn.
          Denk aan hele oude decoders eerst, defecte decoders en nieuwe klanten en daarnaast wellicht zoals bij Odido "op verzoek".

Reageer

Je gaat weer in "ik" vorm praten. Niet iedereen heeft een smart tv. Denk aan de ouderen die soms een filmpje kijken via pathe thuis. Vergelijk Delta eens met KPN, Ziggo of Odido en dan wat je voor Delta moet betalen. Schandalig.

Het is een achteruitgang in dienstverlening en dat is een feit.

Reageer

Je gaat weer in "ik" vorm praten. Niet iedereen heeft een smart tv. Denk aan de ouderen die soms een filmpje kijken via pathe thuis. Vergelijk Delta eens met KPN, Ziggo of Odido en dan wat je voor Delta moet betalen. Schandalig.

Volgens mij schrijf ik geen woord spaans. En wanneer ik mijn eigen mening geef doe ik dat inderdaad in de ik vorm.
              De wij-vorm is volgens anderen ook niet goed. Dus laat me zeggen dat ik zelf wel bepaal in welke vorm ik iets schrijf, daar heb ik geen verkapte forumbeheerders voor nodig.

Tot slot: volgens mij zijn we het eens, maar moeten we even rustig afwachten wanneer men gaat starten met de Android decoder en hoe en waar dat het eerste wordt ingezet.

Reageer

Al wat je meld heb ik nog nooit gebruikt dus ze doen maar wat ze niet laten kunnen

Reageer

Ik keek overigens afgelopen week championsleague voetbal op ziggo kanaal 4. Damn wat was dat beeld schandalig slecht en wazig. Terwijl het op Ziggosport 1 en 2 gewoon top is! Betaal hier wel gewoon 25 euro voor het sportpakket.

Reageer

Een tv zonder smartfuncties is eigenlijk gewoon not done. Ik koop om de 2 jaar een nieuwe tv zo`n beetje. Omdat ik gewoon de beste tech weer wilt. Heb nu een lg g3 77 inch. Volgend jaar lg g5 77 inch, mits die blue pholed techniek krijgt. Anders wacht ik op de g6!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

Een tv zonder smartfuncties is eigenlijk gewoon not done.
                      Och, not done is wat zwaar. Een smart hdmi-dongle doet al jaren beter wat smart-tv's zelf niet (meer) konden/kunnen. Waarbij de Chromecast het dan weer heel goed doet.
                      Je koopt een tv toch niet alleen vanwege de smartfuncties hoop ik? Die zullen er namelijk hoe dan ook af gaan, of ze zullen na een tijdje niet meer werken.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

Ik keek overigens afgelopen week championsleague voetbal op ziggo kanaal 4. Damn wat was dat beeld schandalig slecht en wazig. Terwijl het op Ziggosport 1 en 2 gewoon top is! Betaal hier wel gewoon 25 euro voor het sportpakket.
                        https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo...-naar-full-hd/

Dat ligt niet aan Delta, die zet de kanalen in de apps 1 op 1 door. Ziggo Sport 4 is nog geen 1080P. Zie het bericht op TotaalTV. Ik doe hier wel een aanname, ik kan de kanalen zelf niet beoordelen omdat ik geen abonnement op Ziggo Sports heb.
                        Laatst bewerkt door Bordewolf; 22 Sep 2024, 21:13.

Reageer

Dan kan je dus ook niet beweren dat Delta de kanalen 1 op 1 doorgeeft. Ik heb daar namelijk mijn twijfels over. Maar inderdaad is Ziggo Sport 1 tot en met 3 1080P en de overige kanalen in een mindere beeldresolutie.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                            Dan kan je dus ook niet beweren dat Delta de kanalen 1 op 1 doorgeeft. Ik heb daar namelijk mijn twijfels over. Maar inderdaad is Ziggo Sport 1 tot en met 3 1080P en de overige kanalen in een mindere beeldresolutie.
                            In die zin is dit voor Ziggo Sports een aanname van mij zoals gezegd omdat ik niet over die kanalen beschik op dit moment.
                            Ik zie niet in waarom je dat nog eens bevestigd... dat schreef ik al.

Reageer

Je stelt in de eerste zin heel stellig dat Delta de kanalen 1 op 1 doorgeeft. Daarom mijn reactie.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X