Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

.Lokale omroepen niet in HD

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• .Lokale omroepen niet in HD

De plaatselijke lokale omroep Delta TV (what’s in the name) maakt op de kabelkrant melding van het feit dat de kwaliteit van het beeld bij Delta en Caiway te wensen over laat. Bij KPN en Ziggo leveren ze HD aan en worden ze HD doorgegeven. Delta en Caiway is in mijn regio naast KPN de meest gekozen provider.

Delta FM roept inwoners op dit te melden bij de helpdesk van Delta en Caiway.

Persoonlijk vind ik SD prima overigens voor lokalen. Wel zou ik meer lokalen uit eigen regio willen ipv dd Zeelandse lokalen waar ik niets mee heb. Op Caiway coax is dat beter geregeld!
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 6 Sep 2024, 22:52.

@ bdw , Er zijn zo veel zenders waar ik niets mee heb en daar kijk ik dan ook niet naar.
    De Zeeuwse lokale zenders zijn er nu eenmaal , dat je daar niets mee hebt hoef je niet telkens te herhalen.
    Dat gaat weer erg op zeuren lijken.

Reageer

Ik lees op de site van KPN dat jouw woonplaats (de plaats van Delta TV) glasvezel van KPN krijgt.

Dat wou je toch zo graag ?

Glasvezel Plaatsen | KPN

Overijssel > jou woonplaats
      Laatst bewerkt door driepinter; 7 Sep 2024, 10:02.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
        De plaatselijke lokale omroep Delta TV (what’s in the name) maakt op de kabelkrant melding van het feit dat de kwaliteit van het beeld bij Delta en Caiway te wensen over laat. Bij KPN en Ziggo leveren ze HD aan en worden ze HD doorgegeven. Delta en Caiway is in mijn regio naast KPN de meest gekozen provider.

Delta FM roept inwoners op dit te melden bij de helpdesk van Delta en Caiway.

Persoonlijk vind ik SD prima overigens voor lokalen. Wel zou ik meer lokalen uit eigen regio willen ipv dd Zeelandse lokalen waar ik niets mee heb. Op Caiway coax is dat beter geregeld!
        Wat doe je hier dan NOGGGGGGG

Reageer

Dit forum valt te vergelijken met goede tijden slechte tijden.
          Nooit iets leuks of iets waar je wat aan hebt.
          En als er niets te zeiken valt, dan zoeken we wel iets om over te zeiken.

Reageer

De fabeltjeskrant was vroeger ook niet in HD Bordewolf

Reageer

Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht
              De fabeltjeskrant was vroeger ook niet in HD Bordewolf
              Nu wel op Netflix!

Inderdaad geeft KPN dat in Twenterand glasvezel komt/dat men aanlegt, op mijn postcode is er echter nog niets in voorbereiding.
              En tot nu toe leggen ze alleen nieuwbouwwijken aan (2% van heel mijn gemeente heeft KPN glasvezel).

Maar waarom naar KPN wanneer Delta de zaken op orde aan het maken is?
              En waarom mag ik hier niet terugkomen op de voor mij totaal overbodige lokale zeelandzenders.
              Op coax had ik alle lokalen uit mijn buurt bij Caiway.
              En wanneer mijn lokale omroep moeite doet om naar HD te gaan er we kunnen daar in heel Twenterand en omstreken daar niets van merken dan vind ik dat voor zo’n organisatie knap balen.
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 7 Sep 2024, 12:59.

Reageer

Nog erger als goede en slechte tijden hier😤🥱🤯🫣😵‍💫.

Reageer

Goed, en dan ben ik ook de eerste die bakzeil haalt.
                  Delta TV HD op IPTV 👍

Omroep Hulst (Zeeland) ook HD.

Dus lokalen toch ook wel in HD wanneer beschikbaar 👍.
                  Laatst bewerkt door Bordewolf; 4 weken geleden.

Reageer

Goed, en dan ben ik ook de eerste die bakzeil haalt.
                    Ik geloof mijn ogen niet...:

Mensen die bakzeil halen, moeten op iets terugkomen, stellen hun eisen omlaag of houden noodgedwongen even hun grote mond. Je staat even voor paal en krabbelt schoorvoetend terug…

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Duster Bekijk bericht

Ik geloof mijn ogen niet...:

Mensen die bakzeil halen, moeten op iets terugkomen, stellen hun eisen omlaag of houden noodgedwongen even hun grote mond. Je staat even voor paal en krabbelt schoorvoetend terug…
                      Ik ben ook maar eens mens….

Reageer

Ik ben ook maar eens mens….
                        Nee , jij bent Bordewolf.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                        X