Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Engels commentaar op interactieve tv

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Engels commentaar op interactieve tv

Ik kijk meestal tv via de computer en het valt me op dat op eurosport engels commentaar niet "aanstaat", als ik dat selecteer hoor ik gewoon nederlands commentaar.

is dit een bug ? Via mijn humax heb ik dan wel gewoon engels commentaar.
    Ik snap als het er niet is dan werkt het niet, maar op de humax wel mogelijk om tte switchen en via interactief niet, dat is toch vreemd

probeer het eens via de delta app misschien werk het daar wel

Reageer

Nu bij het wielrennen heb ik zowel Nederlands als Belgisch commentaar op internet.

De Humax alleen Belgisch commentaar, dus ja zeg het maar wat juist is.

App of Webtv maakt niets uit.
      Laatst bewerkt door driepinter; 4 Aug 2024, 06:49.

Reageer

Bij wielrennen heb ik altijd Belgisch commentaar want daar krijg veel meer info op de zender

Reageer

Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht
          Bij wielrennen heb ik altijd Belgisch commentaar want daar krijg veel meer info op de zender
          De Engelse geluidsstream geeft op de decoder nederlands commentaar. Eurosport heeft overigens vele taalopties, belgisch vind ik zelf niet logisch.
          Engels als vervanger van Nederlands wel.

Overigens Eurosport 2 heeft helemaal geen taalsporen op de decoder. Dat lijkt me ook niet goed.

Ook ontbreken Dolby-sporen op diverse zenders (voor zover ik meen te weten dat ze er wel zijn). VRT en Ketnet bijvoorbeeld of de NPO Plus kanalen??
          Laatst bewerkt door Bordewolf; 4 Aug 2024, 18:37. Reden: Taalfout

Reageer

Als je naar Eurosport kijk moet je zelf weten maar daar krijg je zoveel reclame dat je er misselijk van wordt.
            Zelfde op Viaplay tv 10 minuten uitzending 30 minuten reclame

Betaal om het programma te zien niet voor die reclame

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
            X