Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Bugje in update 6.5.1 ?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Bugje in update 6.5.1 ?

Hallo,
    Waarschijnlijk sinds de laatste update van de kamai7 gaat de kamai niet meer gelijk naar tv beeld. Ik moet dan de AV button indrukken op de afstandbediening dan krijg ik gelijk het beeld. Hebben meer leden hier ‘last’ van.?
    ik heb de hdmi sec al eens aan en uitgezet, maar dat geeft geen verschil.

Oorspronkelijk gepost door Fransje Bekijk bericht
    Hallo,
    Waarschijnlijk sinds de laatste update van de kamai7 gaat de kamai niet meer gelijk naar tv beeld. Ik moet dan de AV button indrukken op de afstandbediening dan krijg ik gelijk het beeld. Hebben meer leden hier ‘last’ van.?
    ik heb de hdmi sec al eens aan en uitgezet, maar dat geeft geen verschil.
    Ik heb versie 6.5.2. Ik gebruik de STB toets en dan gaat de tv en de decoder aan.

Reageer

Ik bedoel ook de 6.5.2 versie!
      Normaliter ging dat idd via de STB toets. Kamai aan en TV aan . De TV gelijk op de zender.
      Nu krijg ik het analoge beeld van de tv. Dus gewoon ‘sneeuw’. Eén druk op de AV toets van kamai afstandbediening er is beeld.
      Als ik de hdmi sec uitgevinkt heb, dus ik moet de tv dan apart aanzetten via de afstandbediening toets van de kamai, dan is het resultaat hetzelfde. Sneeuwbeeld.
      Laatst bewerkt door Fransje; 29 Jul 2024, 15:47.

Reageer

Heb je de stroom al eens van alle apparaten afgehaald voor een minuut?

Reageer

Neen, dat heb ik nog niet gedaan.
          Ik ga dat zo eens even doen. Dan zie ik het gelijk vanavond of het wat geholpen heeft.

Reageer

Waaier
            Het werkt weer als vanouds! Even van de stroom af en klaar.
            Dank voor de tip!

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
            X