Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

E! Pop en Culture niet in HD ??

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • E! Pop en Culture niet in HD ??

    Is deze zender wel HD ?? De ondertiteling e.d. doen SD vermoeden, in het verleden was E! toch HD ?

    Edit: Deze is HD, alleen de grote storende nederlandse ondertiteling niet
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 3 weken geleden.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Is deze zender wel HD ??
    "Who cares? De zender wordt er niet beter door

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
      Is deze zender wel HD ?? De ondertiteling e.d. doen SD vermoeden, in het verleden was E! toch HD ?
      Bordewolf
      Expert
      • Berichten: 3890

      #1
      2 uur geleden
      Is deze zender wel HD ?? De ondertiteling e.d. doen SD vermoeden, in het verleden was E! toch HD ?

      Wordt je nou niet eens kotsziek van je zelf Bor ,om elke keer met zulke onzin te komen ????????

      Reageer


      • #4
        En maar weer jammeren , wat een gezeik.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht
          En maar weer jammeren , wat een gezeik.
          Amai?! Sorry als ik u ontrief

          Reageer


          • #6
            Waarschijnlijk kijkt er bijna niemand naar deze zender.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
              Is deze zender wel HD ?? De ondertiteling e.d. doen SD vermoeden, in het verleden was E! toch HD ?
              'Wat voeg ik toe aan het forum met deze post? Is het belangrijk? Is het nuttige informatie? Hebben andere gebruikers er iets aan?' Zo makkelijk kan het zijn, probeer het eens.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht

                "Who cares? De zender wordt er niet beter door
                Ik, en ik stel de vraag. Je kunt ook gewoon het volgende topic openen en deze aan je voorbij laten gaan om te reageren.
                Dat geldt voor heel veel meer leden op dit forum die op alles en iedereen een inhoudsloze reactie plaatsen.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Ik, en ik stel de vraag. Je kunt ook gewoon het volgende topic openen en deze aan je voorbij laten gaan om te reageren.
                  Dat geldt voor heel veel meer leden op dit forum die op alles en iedereen een inhoudsloze reactie plaatsen.
                  Je bedoelt wat je nu zelf doet en anderen verwijt in 1 zin?
                  Laatst bewerkt door Koeba; 3 weken geleden.

                  Reageer


                  • #10
                    Bor, ik heb u een duimpje omhoog gegeven, want u hebt me hartelijk laten lachen, waarvoor dank. Maarre waarom zou ik niet mogen reageren zols ik doe? Zo denk ik er gewoon over.... het kan me niks schelen of die zender in HD is, het is en blijft prut., vind ik. Voor degene die wel plezier aan de zender beleven, ik hoop dat het feit dat het geen HD lijkt te zijn uw plezier niet vergalt. Daar zeg ik toch.niks mis mee? Bovendien zit ik vaker op mijn handen dan u als het over het reageren gaat. Dit was er eigenlijk al één te veel, dat dan weer wel.

                    Reageer


                    • #11
                      Mijn wereld stort niet in als deze twee zenders niet in HD zijn.

                      Reageer


                      • #12
                        Deze even plat slaan. De zender is HD, de ondertiteling (nederlands) verre van en nogal groot. Op het verkeerde been gezet.

                        Moet die ondertiteling niet optioneel via de ondertitelingsknop oid? Ik vind het zelf niet fijn kijken.
                        Laatst bewerkt door Bordewolf; 3 weken geleden.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                          Deze even plat slaan. De zender is HD, de ondertiteling (nederlands) verre van en nogal groot. Op het verkeerde been gezet.

                          Moet die ondertiteling niet optioneel via de ondertitelingsknop oid? Ik vind het zelf niet fijn kijken.
                          Je schreeuwt dus weer moord en brand om helemaal niéts....🤭🤔😂
                          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X