Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

NPO 1 UHD of 4K tijdens het EK ?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • NPO 1 UHD of 4K tijdens het EK ?

    Weet iemand wat de plannen van de NPO zijn?

  • #2
    Vraag het aan je vriend J. Kriek

    Reageer


    • #3
      Zou B. nu echt niets beters te doen hebben? Weer dat gezeik over UHD of 4K. Wacht het gewoon lekker af, komt het dan komt het. Komt het niet, jammer dan nog geen man over boord.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
        Zou B. nu echt niets beters te doen hebben? Weer dat gezeik over UHD of 4K. Wacht het gewoon lekker af, komt het dan komt het. Komt het niet, jammer dan nog geen man over boord.
        Mijn glas is half vol hoor. Komt het niet dan komt het niet slaat bij jou op Delta neem ik aan? Daar geldt voor mij dat ik mijn verwachtingen heb bijgesteld en dan kan het nooit tegenvallen. Deze vraag is een algemene vraag.

        Reageer


        • #5
          Het maakt mij niet uit of het komt of niet komt, of dit nu bij Delta is of bij welke andere provider dan ook. Jij kunt er volgens mij niet op wachten, steeds weer dat gezeur over 4K of UHD.

          Reageer


          • #6
            Domme vragen bestaan niet, teringvervelende antwoorden wel.

            Reageer


            • #7
              Ik zie ook geen domme vraag maar wel iemand die steeds weer over hetzelfde begint. Wat denkt hij te bereiken met deze vraag, ik kan mij niet voorstellen dat iemand binnen dit forum hier een zinnig antwoord op kan geven. Wanneer algemeen bekend wordt dat dit ingezet gaat worden dan wordt dat echt wel van de daken geschreeuwd op diverse nieuwssites. Tot het zover is is het gewoon afwachten en heeft het totaal geen nut om hier steeds weer te vragen naar de bekende weg.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                Weet iemand wat de plannen van de NPO zijn?
                Denk je nooit: Voeg ik iets toe?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                  Denk je nooit: Voeg ik iets toe?
                  Het antwoord op deze vraag zou kunnen zijn dat de reacties een bijdrage zullen leveren. En daarom zijn forumbewoners geen dank verschuldigd aan de nieuwe inzichten die de reacties mogelijk kunnen bieden, maar aan de TS’er die dit topic is gestart. En in deze zin voegt het iets toe. Niet dat de rest van de wereld daar iets aan heeft, maar die doet er ook niet toe.

                  Reageer


                  • #10
                    Zodra de NPO het in UHD beschikbaar stelt en Delta het weer niet doorgeeft in UHD, schreeuwt Bordewolf weer onmiddellijk moord en brand!
                    Wacht maar af....

                    Reageer


                    • #11
                      Vanaf 11 juni 2021 zijn bij Ziggo alle EK-voetbalwedstrijden op de zender NPO1 in 4K-beeldkwaliteit te zien. Met deze hoogst haalbare beeldkwaliteit zien klanten van Ziggo vanaf de eerste aftrap tot het laatste fluitsignaal een haarscherpe wedstrijd. Ziggo werkt er hard aan om het aanbod van sporten die in 4K-beeldkwaliteit worden uitgezonden uit te breiden. Na Formule 1 is het EK voetbal het tweede grote sportevenement dat door Ziggo in 4K wordt uitgezonden.

                      “Ziggo biedt klanten graag toegang tot hun favoriete content in de hoogst haalbare kwaliteit. Hierbij staan gemak en de beste kijkervaring centraal. Ook als je niet bij de wedstrijden in het stadion aanwezig kan zijn, lijkt het door de 4K-beeldkwaliteit van Ziggo ook vanaf de bank in de woonkamer alsof je zelf op de tribune zit”, zegt Marcel de Groot, directeur Consumentenmarkt.

                      Met 4K (Ultra HD) kijk je vier keer scherper dan met Full HD. Waar een Full HD-televisie een beeldresolutie heeft van 1920 x 1080 pixels, biedt een 4K-televisie met een resolutie van 3840 x 2160 pixels een nóg scherper beeld.

                      Beschikbaarheid
                      Veel consumenten hebben een 4K-televisie (UHD-tv/ Ultra HD) en kijken graag films, series en sport in de beste kwaliteit. Om het EK met 4K-beeldkwaliteit te kunnen kijken, hebben klanten een 4K-televisie (UHD-tv) en de Mediabox Next nodig. EK wedstrijden in 4K-beeldkwaliteit zijn bij Ziggo te zien op NPO1.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door briksem Bekijk bericht
                        Vanaf 11 juni 2021 zijn bij Ziggo alle EK-voetbalwedstrijden op de zender NPO1 in 4K-beeldkwaliteit te zien. Met deze hoogst haalbare beeldkwaliteit zien klanten van Ziggo vanaf de eerste aftrap tot het laatste fluitsignaal een haarscherpe wedstrijd. Ziggo werkt er hard aan om het aanbod van sporten die in 4K-beeldkwaliteit worden uitgezonden uit te breiden. Na Formule 1 is het EK voetbal het tweede grote sportevenement dat door Ziggo in 4K wordt uitgezonden.

                        “Ziggo biedt klanten graag toegang tot hun favoriete content in de hoogst haalbare kwaliteit. Hierbij staan gemak en de beste kijkervaring centraal. Ook als je niet bij de wedstrijden in het stadion aanwezig kan zijn, lijkt het door de 4K-beeldkwaliteit van Ziggo ook vanaf de bank in de woonkamer alsof je zelf op de tribune zit”, zegt Marcel de Groot, directeur Consumentenmarkt.

                        Met 4K (Ultra HD) kijk je vier keer scherper dan met Full HD. Waar een Full HD-televisie een beeldresolutie heeft van 1920 x 1080 pixels, biedt een 4K-televisie met een resolutie van 3840 x 2160 pixels een nóg scherper beeld.

                        Beschikbaarheid
                        Veel consumenten hebben een 4K-televisie (UHD-tv/ Ultra HD) en kijken graag films, series en sport in de beste kwaliteit. Om het EK met 4K-beeldkwaliteit te kunnen kijken, hebben klanten een 4K-televisie (UHD-tv) en de Mediabox Next nodig. EK wedstrijden in 4K-beeldkwaliteit zijn bij Ziggo te zien op NPO1.
                        Of dit in 2024 ook zo zal zijn weten we dus nog niet.

                        Reageer


                        • #13
                          https://www.flatpanelshd.com/news.ph...&id=1691049522

                          Reageer


                          • #14
                            Wanneer je dit leest dan lijkt het er niet op. Maar laten we het afwachten, dit nieuws is oud en lijkt geen directe bron van waarheid te hebben.
                            Het zou wel eeuwig zonde zijn wanneer men niet in UHD en/of 4K uitzendt.

                            Reageer


                            • #15
                              Lachen.....geen directe bron van waarheid.

                              "Tim Achberger from Sportcast, the host broadcaster for all football matches under Deutsche Fussball Liga (DLF), stated that UEFA has decided not to produce the Euro 2024 in UHD."

                              Laat nu net DFL de organisator van het EK2024 zijn.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X