Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Opnemen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Opnemen

    Programma’s worden niet altijd geheel opgenomen, is er extra tijd voor en na de opname aan te brengen.

  • #2
    Nee, het is zo het is.

    Je kunt niet handmatig de begin en eindtijd programmeren bij Delta interactieve tv.
    Laatst bewerkt door driepinter; 20 Jan 2024, 20:37.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door G.Z. Bekijk bericht
      Programma’s worden niet altijd geheel opgenomen, is er extra tijd voor en na de opname aan te brengen.
      Soms neem ik om die reden wel eens het programma erna ook op zodat je dan toch het einde kan bekijken.

      Reageer


      • #4
        Dat is zeker op VRT en Canvas een goede tip, want die trekken zich van gepubliceerde begintijden regelmatig niks aan.
        Dat was "vroeger" al zo toen ze Dallas (ik verklap mijn leeftijd) uitzonden. Dat begon bijna elke week 20 minuten te laat.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
          Dat is zeker op VRT en Canvas een goede tip, want die trekken zich van gepubliceerde begintijden regelmatig niks aan.
          Dat was "vroeger" al zo toen ze Dallas (ik verklap mijn leeftijd) uitzonden. Dat begon bijna elke week 20 minuten te laat.
          Op naar de 100 dan

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
            Nee, het is zo het is.

            Je kunt niet handmatig de begin en eindtijd programmeren bij Delta interactieve tv.
            Klopt, maar opnemen komt pas ter sprake op het moment dat je meer dan 7 dagen niet thuis bent.
            De andere opties is nog steeds op via gemist te kijken en dan is er van het probleem dat begin en eindtijd niet klopt meestal geen sprake of je kan het programma erna bekijken voor het laatste stukje.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Klopt, maar opnemen komt pas ter sprake op het moment dat je meer dan 7 dagen niet thuis bent.
              De andere opties is nog steeds op via gemist te kijken en dan is er van het probleem dat begin en eindtijd niet klopt meestal geen sprake of je kan het programma erna bekijken voor het laatste stukje.
              Veel zenders op bv BBC en Vrt kan je niet terugkijken nadat ze uitgezonden zijn, tenzij je ze opneemt.... Zelfs op de NPO komt dat voor.
              Dus als je er dan later achterkomt dat niet alles opgenomen is heb je pech.
              Laatst bewerkt door JanPietJoris; 21 Jan 2024, 20:21.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

                Veel zenders op bv BBC en Vrt kan je niet terugkijken nadat ze uitgezonden zijn, tenzij je ze opneemt.... Zelfs op de NPO komt dat voor.
                Dus als je er dan later achterkomt dat niet alles opgenomen is heb je pech.
                Ik meen dat BBC en VRT wel teruggekeken kunnen worden, dit zal dan afhankelijk zijn van het abonnement.
                Er zijn maar weinig zenders waar het dit niet werkt.

                Wat betreft de NPO: dat kan wanneer het films betreft. Dat heeft met rechten te maken. Dan zit je inderdaad aan een opname vast.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Ik meen dat BBC en VRT wel teruggekeken kunnen worden, dit zal dan afhankelijk zijn van het abonnement.
                  Er zijn maar weinig zenders waar het dit niet werkt.
                  Zoals gezegd: Bij de BBC en Vrt , maar ook de franse en duitse zenders. En dat zijn (voor mij althans) zeker geen onbelangrijke zenders. En dat is dan ook nog eens bij het merendeel van de uitzendingen (zeker bij de interessantere).
                  Kan best zijn dat dat afhankelijk is van het abo, al denk ik dat dat niet zo is maar dat kan ik niet controleren. Ik heb iig gewoon een gemiddeld abo (geen glasvezel maar coax) met allerlei diensten van Delta en bij mij werkt het gewoon zo. Ik stream via https://webtv.delta.nl/#/ of de app.
                  Laatst bewerkt door JanPietJoris; 22 Jan 2024, 10:38.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                    Wat betreft de NPO: dat kan wanneer het films betreft. Dat heeft met rechten te maken. Dan zit je inderdaad aan een opname vast.
                    Films documentaires etc, is idd een rechtenkwestie. Maar je zal het maar net willen zien en er staat geen einde op....

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

                      Films documentaires etc, is idd een rechtenkwestie. Maar je zal het maar net willen zien en er staat geen einde op....
                      Mee eens, wel gek dat er nu opeens duitse en engelse zenders dicht staan voor gemist.
                      Ik heb ooit RTL Television gemeld en die is toen ook vrij snel open gezet.

                      Eerder was daar ook een goed overzicht van te vinden welke zenders wel en niet, maar ik kan dit niet meer vinden.
                      DELTA-TV-team is het niet handig dit beter te communiceren?
                      Laatst bewerkt door Bordewolf; 22 Jan 2024, 14:21.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X