Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuwe decodersofware versie 6 voor Kamai en Aria 7x (ook bugs gevonden)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nieuwe decodersofware versie 6 voor Kamai en Aria 7x (ook bugs gevonden)

    De software van de decoder is geupdate naar 6.0.2, kortom een volledig nieuwe versie!
    * Indicatie live toegevoegd, staat aan wanneer je live kijkt, grijs bij begin gemist/opname
    * Indicatiebalk voor de resterende tijd is nu breder
    * Op de indicatiebalk wordt de actuele tijd getoond zodat je kan zien hoe lang het programma in tijd duurt.
    * Bij terug en doorspoelen kun je zien hoe ver dit in tijd is
    * De logo’s zijn iets kleiner (staan helaas nog niet naast de kanaaltekst zoals bij de apps)

    Wellicht nog andere wijzigingen?


    Er zit een klein bugje in: wanneer je snel doozapt staat er: nu op <zendernaam> ipv je kijkt naar <zendernaam>

    Persoonlijk vind ik nu op <zendernaam> sneller te lezen. Zou je “je kijkt naar… “ niet moeten verschijnen wanneer je op de I toets van de AB drukt?

    Een ander foutje is dat de logo’s voor de geluidssporen de programmanaam van de uitzending wegdrukt. Die logo’s moeten toch anders te plaatsen zijn, achter het LIVE-logo? Lijkt mij prettiger!

    Op teletekst is het paginanummer nog steeds niet lekker leesbaar (staat te hoog). Dat is al sinds de introductie zo overigens.

  • #2
    Dat bugje m.b.t. snel zappen is al langer aanwezig. Er kan ook met de pijltjes naar boven en naar onder rond de OK toets gezapt worden. Dit gaat soepeler maar je zult het enkel met de zender informatie moeten doen, beeld van de huidige zender blijft dan namelijk weergegeven te worden. Bevestigen van je zender keuze doe je met OK toets.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door preload Bekijk bericht
      Dat bugje m.b.t. snel zappen is al langer aanwezig. Er kan ook met de pijltjes naar boven en naar onder rond de OK toets gezapt worden. Dit gaat soepeler maar je zult het enkel met de zender informatie moeten doen, beeld van de huidige zender blijft dan namelijk weergegeven te worden. Bevestigen van je zender keuze doe je met OK toets.
      Ik geef hier zo veel mogelijk door zodat er naar gekeken kan worden. Ik weet dat men aan gebruikersfeedback heel veel heeft en er ook zeker naar gekeken wordt !

      Reageer


      • #4
        Het zappen lijkt steeds dramatischer te worden. Soepelheid is ver te zoeken, als je de zenders afgaat met CH+ dan blijven veel zenders hangen en heeft drukken op CH+ geen effect. Lijkt te maken te hebben met switch 'je kijkt naar' en 'nu op'. Ik heb het op meerdere kastjes, meerdere typen en allemaal up to date. Super irritant.

        Reageer


        • #5
          Geen UHD/4k. Ik zou dat ook even aangeven dat dit er niet er op staat. Het is al het jaar 2024

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X