Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geluid van radiozenders niet even sterk !

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geluid van radiozenders niet even sterk !

    Hallo,
    Voor radio ontvangst heb de kamai 7 aan mijn sony str100 reciever verbonden. Dit werkt goed. Echter is de geluidsterkte niet bij alle zenders even sterk.
    (Itt het was via coax) . In principe staat de radio afgestemt op 1 bepaalde zender. Zet ik vanaf mijn luie stoel een andere zender op, dan rest mij toch niet anders om even op te staan en het volume te corrigeren. (deurtje kast open, geluid aanpassen, deurtje dicht ) .
    Ik heb al gezocht in de instellingen van de kamai, helaas is het qua radio opties erg sumier. En kan ik niks vinden.
    vraag: is er ergens wat te doen om het geluid voor alle zenders met gelijke sterkte door te geven?

  • #2
    Hoi,
    Je zou ook dit kunnen kopen, dit is een infra rood verlenger. Dit sluit je aan op de receiver. Eén zo'n ontvangertje zet je dan op je kastje en de andere in de kast, zodat je vanuit je stoel met de afstand bediening het volume (van de receiver) kan aanpassen, zonder dus een deurtje open hoeven te doen. werkt prefect.

    Powermid XL kopen? | Marmitek

    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: marmitek.jpg
Bekeken: 321
Grootte: 90,2 Kb
ID: 287885
    ​​​​​​​

    Reageer


    • #3
      Dat zou mooi zijn als het gaat werken. De zender zou dat richting het IR oog van mijn AV reciever moeten staan. En dat gaat in een kastje denk ik niet werken. Of ik moet er een IR eye verlenger bij zetten. Tja, dan maar uit mijn luie stoel opstaan.
      Update: ik zie nu dat zo’n ir eye verlenger maar 9,99 kost. Ik denk er nog effe over na!
      Laatst bewerkt door Fransje; 4 Jan 2024, 14:24.

      Reageer


      • #4
        Er zitten kabeltjes bij met een IR "oog". Die plak je op de receiver waar je normaal je afstand op richt. Ik heb alles zelf ook alles in een dichte kast staan.. Richt de afstand bediening alleen maar op zo'n piramide

        Reageer


        • #5
          Ok! Die zitten erbij.!! Dat is mooi. Een reele optie dus.

          Reageer


          • #6
            Ik ben er wel uit, denk ik.
            Deze voldoet voor mijn gebruikswensen. En voor dat bedrag, kan geen kwaad!

            bedankt voor de tip!

            https://marmitek.com/products/invisi...SABEgJSE_D_BwE
            Laatst bewerkt door Fransje; 4 Jan 2024, 17:05.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Fransje Bekijk bericht
              Ik ben er wel uit, denk ik.
              Deze voldoet voor mijn gebruikswensen

              https://marmitek.com/products/invisi...SABEgJSE_D_BwE
              Heb zelf twee van deze kastjes , werkt prima.

              Reageer


              • #8
                Vandaag de Marmitek Invisible Control 2 aangesloten. Werkt perfect!

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X