Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spook TV?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Spook TV?

    Ik heb twee TV's in huis die op de meest onverwachtse momenten vanzelf geen spelen, vooral 'snachts.
    in de huiskamer is de tv bekabeld aan de glasvezelmodem aangesloten en speelt via een Kamai kastje.
    In de slaapkamer speelt de tv ook via een Kamai kastje, draadloos vanaf een mesh punt.
    Het hele spul blijft s'nachts wel op standby staan. Nu zegt u natuurlijk gooi dan de stroom er helemaal af, maar mijn vraag is eigenlijk; heeft iemand ook die ervaring?

  • #2
    Nog een aanvulling; Er blijkt nu dat het ook al gebeurde toen we nog via de coaxkabel keken met 2 CI+ modules, Ook toen spookte het al in huis.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door ariegtemb Bekijk bericht
      Ik heb twee TV's in huis die op de meest onverwachtse momenten vanzelf geen spelen, vooral 'snachts.
      in de huiskamer is de tv bekabeld aan de glasvezelmodem aangesloten en speelt via een Kamai kastje.
      In de slaapkamer speelt de tv ook via een Kamai kastje, draadloos vanaf een mesh punt.
      Het hele spul blijft s'nachts wel op standby staan. Nu zegt u natuurlijk gooi dan de stroom er helemaal af, maar mijn vraag is eigenlijk; heeft iemand ook die ervaring?
      Ik ken een oude vrouw zonder internet gewoon aan de coax kabel en die heeft dat ook regelmatig

      Reageer


      • #4
        De apparatuur schakelt ook in, bij een korte onderbreking in de spanning.
        Mogelijk heeft u een onderbreking van minder dan 1 seconde, de meeste klokken zullen dan nog steeds op tijd lopen.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X